  • Data: 2009-12-01 14:49:53
    Temat: Re: różnica w kolorach na monitorze i wydruku z labu
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-01 15:38:51 +0100, Marx <M...@n...com> said:

    > nie wiem, temat mnie nie interesuje, to problem labu, a nie moj.

    Czyli promujesz życie w fikcji. Też fajnie.

    > Ja dostarczalem odpowiednio obrobiony obraz (jak korzystalem) i bylem z
    > efektow zadowolony. Jak nie jestes zadowolony - zmieniasz lab. Proste.

    I tak po 30 zmianie labu...

    > Wiem ze dla ciebie za trudnie. Dla mnie nie.

    Po pierwsze koszty, po drugie też trzeba oprofilować. Niby łatwizna,
    jak już się wyda te ~800 ojro na spekto... Inaczej efekty będą równie
    przewidywalne, jak z labu, może tylko stabilniej.

    > na Allegro chyba znajdziesz jeszcze... Alternatywnie z toru RGB usun
    > dwie skladowe i tez otrzymasz fajne wyzwanie.... ;)

    Aha, czyli za dowód mają być monitory niemal niewystępujące na rynku. Kul.

    > W sumie to nie wiem o co ci chodzi, ja pisze by pomoc,

    A żeś się napomagał ogólnikami bez pokrycia w rzeczywistości.

    > ty - by bic piane.

    A bo mam ochotę na omlet :-P

    de Fresz