  • Data: 2009-04-16 13:09:58
    Temat: Re: rozmywajacy sie Ksiezyc
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at napisał(a):

    > to co piszesz jest prawda i ja sie z tym zgadzam
    >
    > mamy dwa przypadki o ktorycgh pisze autor :
    > 1, wyszedl na zewnatrz i zrobil zdjecia jest zadowolony
    > 2. robil z pokoju sa gorsze - ale robil w innym terminie zas ksiezyc
    > byl nisko czyli fotografowal przez grubsza warstwe atmosfery.
    > nie wspomina jak widzial ksiezyc.

    Ale zrozum, że jeśli widzisz coś ostro, nie oznacza to, że aparat
    zobaczy też to ostro. Analizująć zdjęcie można by było coś powiedzieć, o
    tym, co spowodowało nieostrość. W przypadku powietrza zdjęcie będzie
    różna nieostrość w różnych miejscach. W przypadku poruszenia będzie
    inaczej nieostre niż przy złym ustawieniu ostrości. A jeszcze inaczej,
    gdy nieostrość wynika z poruszenia fotografowanego obiektu. Oczywiście
    może się nałożyć kilka powodów, ale bez analizy zdjęcia nie można za
    wiele powiedzieć.

    wer