  • Data: 2009-04-17 10:50:48
    Temat: Re: rozmywajacy sie Ksiezyc
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Apr., 12:19, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Mówiąc krótko, ośmieszasz się.

    byc moze

    > Wpływ niejednorodności atmosfery, w tym termicznych, jest kluczowy
    > dla obserwacji astronomicznych.
    > Wpływ atmosfery można +- opisać największą rozdzielczością kątową,
    > która jest osiągalna w danych warunkach. I OCZYWIŚCIE oznacza to,
    > że obraz w małym powiększeniu będzie jeszcze ostry, a w dużym - nie.

    zastanow sie .troche wczesniej autor pytania zrobil zdjecie na
    zewnatrz , ktore ocenia jako porzyzwoite.troche pozniej z mieszkania
    juz nie.
    jakaz roznice termiczne mogly wystpic ? - byc moze 2 metrowa warstwa
    powietrza cieplejszego w poblizu okna w stosunku do 12 km troposfery-
    jakie to ma znaczenie ?
    nie chce mi sie dyskutowac o turbulencji , ruchu atmosfery itp.

    byc moze zapomnial odslonic firanke ?

    XXX