  • Data: 2009-04-14 22:58:52
    Temat: Re: rozmywajacy sie Ksiezyc
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nb pisze:

    > Jeśli exif nie kłamie to masz bardzo pewną rękę. Nie każdy tak ma,
    > czasem miewa, ale przeważnie nie ma.

    Bez bicia przyznam że jest tam też IS załączony, ale jest tam też
    iso100. A w dzisiejszych lustrzankach iso800 nie jest takie
    beznadziejne, a wtedy to samo zdjęcie zrobiłbym na 1/2000 sek, skacząc
    na jednej nodze, i trzymając jeden palec w d.. za przeproszeniem ;)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla