  • 11. Data: 2015-04-13 01:07:58
    Temat: Re: rozmiar zdjęć vs megapixele
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mg4h1b$3bh$...@n...news.atman.pl

    > "mt" 54f8eab3$0$2186$6...@n...neostrada.pl

    > Moje największe:

    > 26,7 MB (bajtów: 28 023 363) bez kompresji NTFS
    > 26,6 MB (bajtów: 27 971 584) na dysku po kompresji NTFS

    > i moje najmniejsze:

    > 10,6 MB (bajtów: 11 138 974) bez kompresji NTFS
    > 5,02 MB (bajtów: 5 271 552) na dysku po kompresji NTFS

    > jakiś test obiektywu w sklepie; mocno prześwietlone.

    > Oba (oczywiście w rawce, CR2) z C 450D.
    > Po kompresji NTFS to 500%. :)

    Zainstalowałem nowy/ostatni (dppw31415) DPP -- teraz CR2 rosną niemiłosiernie,
    ale po obróbce starszym (DPP393EN) DPP wracają do dawnych (może nie co do bajta)
    rozmiarów. Nie wiem, jaki jest cel takiego wzrostu (może to kwestia ustawień?)
    i nie wiem, dlaczego nowego DPP nie nogę instalować tam, gdzie chcę, ale mogę
    instalować tylko na partycji C. Próba ręcznego (w rejestrze) skorygowania jest
    pracochłonna i być może jakoś niekompletna.

    Do obróbki nie używam DPP -- wolę PSa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-05-16 13:40:09
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2015-03-07 o 10:08, zlotowinfo pisze:

    > brat chce kupić aparat i pytał ile fotek mu wejdzie
    > znalazł jakiegos samsunga plaskiego z wifi i 20mpix

    Niech sobie kipi większa kartę. Ostatnio ceny są raczej groszowe.
    Szczególnie tych tańszych/wolniejszych.

    Wiele zależy od kompresji oraz o tym co jest na zdjęciu (na ile ładnie
    się skompresuje).

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting: