  • 1. Data: 2010-05-06 12:43:36
    Temat: rozjechany dzwiek i obraz
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    To raczej też nie jest chyba wina moich tunerów - na części kanałów dźwiek
    nie nadąża za obrazem. Przynajmniej takie wrażenie odnosze. Z deczka
    denerwujące to jest - zwłaszcza w wydaniu "gadających głów" - ludzie
    ewidentnie mówią co innego niż ja słyszę.. Na pierwszy rzut oka wygląda to
    jak dziadowski dubbing. No chyba, że wiadomości nadają na zywo wg piosenki
    smolenia i osobno nagrwają obraz a osobno dźwięk.....

    pitpull

  • 2. Data: 2010-05-06 14:12:37
    Temat: Re: rozjechany dzwiek i obraz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *pitpull* napisał(-a):

> [...]
    > piosenki
    > smolenia i osobno nagrwają obraz a osobno dźwięk.....

    Czasem się zdarza. Kiedyś na Eurosporcie oglądałem jakieś mistrzostwa w
    snookera. Uderzenie kijem w bilę było słychać kiedy kij był już
    wyprowadzony z uderzenia. Można było odnieść wrażenie, że uderzana jest
    bila za graczem :D Wina po stronie nadawcy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-05-06 14:34:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wyprowadzony z uderzenia. Można było odnieść wrażenie, że uderzana jest
    > bila za graczem :D Wina po stronie nadawcy.

    Stanardowo tak się rozjeżdża większość meczy w LM czy TVP.

  • 4. Data: 2010-05-06 14:40:49
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hruk1f$5l1$1@news.onet.pl...

    > Stanardowo tak się rozjeżdża większość meczy w LM czy TVP.

    I to jest normalne ?
    Mi to strasznie przeszkadza

    pitpull

  • 5. Data: 2010-05-06 14:44:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hruk1f$5l1$1@news.onet.pl...

    > I to jest normalne ?

    Ależ skąd.

    > Mi to strasznie przeszkadza

    Mnie również.
    Ustawienie opóźnienia głosu w stosunku do dźwięku to byłaby chyba najlepsza
    opcja jaką możnaby wprowadzić w dvbviewer.

  • 6. Data: 2010-05-06 15:36:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Ustawienie opóźnienia głosu w stosunku do dźwięku

    Że jak? ;)

  • 7. Data: 2010-05-06 18:50:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >W wiadomości
    t.pl

    > Że jak? ;)

    Do obrazu.

  • 8. Data: 2010-05-07 17:05:49
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Ależ skąd.

    > Mnie również.
    > Ustawienie opóźnienia głosu w stosunku do dźwięku to byłaby chyba
    > najlepsza opcja jaką możnaby wprowadzić w dvbviewer.

    Ale to już raczej problem twojego kodeka w tym HTPC.

    Jingiel

  • 9. Data: 2010-05-08 12:00:16
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

  • 10. Data: 2010-05-08 13:23:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości news:

    > Ale to już raczej problem twojego kodeka w tym HTPC.

    Ale jaki problem?
    Rozjeżdżanie się dźwięku z obrazem?
    Czy opcja opóźnienia?

    Przecież to dwa różne kodeki są, zresztą jakoś na C+ nic się nie rozjeżdża,
    mimo że używam tych samych.