  • 11. Data: 2010-05-10 11:51:08
    Temat: Re: rozjechany dzwiek i obraz
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hruk1f$5l1$1@news.onet.pl...

    > Stanardowo tak się rozjeżdża większość meczy w LM czy TVP.

    a co to za program LM???

    Jingiel

  • 12. Data: 2010-05-10 12:15:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hruk1f$5l1$1@news.onet.pl...

    > a co to za program LM???

    Liga Mistrzów - miało być jeszcze "w Polsacie ".

  • 13. Data: 2010-05-10 12:29:42
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    .

    > Liga Mistrzów - miało być jeszcze "w Polsacie ".

    To wyrażaj sie precyzyjnie jeśli już. A ten Polsat to pewnie z naziemnej i
    TVP też? Sorry, ale dalej podtrzymuję, że masz problemy ze swoim software
    lub hardware. Celowo zapytałem co to LM, bo interpretacja może być rózna. LM
    ma jeszcze n i TNK.

    Jingiel

  • 14. Data: 2010-05-10 12:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > .

    > To wyrażaj sie precyzyjnie jeśli już.

    Tobie nie zdarzyło się z rozpędu czegoś nie dopowiedzieć?
    Ktoś się z tego powodu ciskał?

    > A ten Polsat to pewnie z naziemnej i TVP też?

    Tak, z dvb-t.
    Ale z analoga bywa identycznie.

    >Sorry, ale dalej podtrzymuję, że masz problemy ze swoim software lub
    >hardware.

    Jasne.
    Zwłaszcza jak odbieram analogowo. ;-)

    A tak wracając do Twojej opinii - jak nie masz pojęcia o czym gadasz, to
    zadaj pytanie na jakiejś grupie zajmującej się piłką nożną - po
    odpowiedziach zobaczysz ile razy zdarzała się transmisja z rozjechanym
    dźwiękiem w stosunku do obrazu.
    Zrozumiesz skalę problemu.