  • 1. Data: 2010-05-05 18:11:29
    Temat: Mam problem - zakup telewizora
    Od: roman rumian <r...@a...edu.pl>

    Witam,

    problem polea na tym, że:
    1. Dobrze byłoby móc bezprzewodow przesyłać sygnał fullHD. Sony bravia
    KDL-40EX1 byłby dobry, ale ... samo ony potwierdziło mi, że mogą być
    zakłócenia w środowisku, gdzie jest dużo 'radia', a ja jestem w bloku ...
    2. Pojawiły się wersje 3D - pytanie, czy warto ?
    3. Koniecznie chce zintegrowac z zestawem Yamacha MCR-940
    http://www.tophifi.pl/towar/id/969/at/17598/

    Co radzicie ?

    Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo na odległośc
    2 m synału TV z kabla ? Może zwykły wzmacniacz HF a w TV antena ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2010-05-05 18:33:50
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: zenek <z...@o...pl>

    roman rumian pisze:
> [...]
    >
    > Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo na odległośc
    > 2 m synału TV z kabla ? Może zwykły wzmacniacz HF a w TV antena ?

    Na bezprzewodowe przesylanie FullHD bedziesz musial poczekac kilka lat
    chyba ze przeprowadzisz sie do Japonii bo tam pewnie wczesniej
    wqprowadza ten standard o ktorym przebakuja. Na dzien dzisiejszy nie ma
    w handlu urzadzen ktore by to umozliwialy.
    Ja mam tuner pod telewizorem i przewod HDMI 2 metrowy i jest OK.

  • 3. Data: 2010-05-05 19:36:34
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-05 20:11, roman rumian pisze:
> [...]
    > KDL-40EX1 byłby dobry, ale ... samo ony potwierdziło mi, że mogą być
    > zakłócenia w środowisku, gdzie jest dużo 'radia', a ja jestem w bloku ...

    Co rozumiesz przez przesyłanie sygnału fullHD ? ten tv odtwarza np
    pliki mkv1080p ? moge się mylic ale wydaje mi się że tylko samsung i lg
    montują w swych telewizorach procesory umożliwiajace odtwarzanie np mkv1080p

    > 2. Pojawiły się wersje 3D - pytanie, czy warto ?

    pojawiły się, pojawią się jeszcze kolejne wersje i standardy

    > 3. Koniecznie chce zintegrowac z zestawem Yamacha MCR-940
    > http://www.tophifi.pl/towar/id/969/at/17598/

    to kup kabelek hdmi i zrobisz taka integrację ze szok :-)

    > Co radzicie ?
    >
    > Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo na odległośc
    > 2 m synału TV z kabla ? Może zwykły wzmacniacz HF a w TV antena ?

    aaaaaa, to jesli o takie przekazywanie sygnału chodzi to musisz pan
    jeszcze poczekac kilka lat

  • 4. Data: 2010-05-05 20:20:00
    Od: roman rumian <r...@a...edu.pl>

    ApanasBudriszko pisze:
    (...)
> [...]
    > pliki mkv1080p ? moge się mylic ale wydaje mi się że tylko samsung i lg
    > montują w swych telewizorach procesory umożliwiajace odtwarzanie np

    To znaczy, że tuner jest osobno, a do telewizora wędruje cyfrowo
    kodowany sygnał zawierajacy treść fullHD (1080i) z dźwiękiem.
    Właśnie wyjaśniłem sobie, ze to dobrze działa (Sony !).

    > pojawiły się, pojawią się jeszcze kolejne wersje i standardy

    Na razie nie warto - to zbyt droga i nowa technologia, oczywiście chodzi
    mi owersję bez okularów.

    (...)
    > to kup kabelek hdmi i zrobisz taka integrację ze szok :-)

    No ... własnie ten kabelek w poprzek podłogi to problem.

    > aaaaaa, to jesli o takie przekazywanie sygnału chodzi to musisz pan
    > jeszcze poczekac kilka lat

    Nie, takie rozwiązanie istnieje od 20 lat, chodzi tylko czy ktoś to
    dobrze i w sensownej cenie produkuje.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 5. Data: 2010-05-05 20:53:03
    Od: zenek <z...@o...pl>

    roman rumian pisze:
> [...]
    >
    > No ... własnie ten kabelek w poprzek podłogi to problem.

    > Nie, takie rozwiązanie istnieje od 20 lat, chodzi tylko czy ktoś to

    Heh od 60 lat mowisz ?

    Jakbys chcial wiedziec to standard przesylania cyfrowo HDMI jest dopiero
    w opracowaniu na czestotliwosc cos kolo 60GHz i max kilka metrow.

    Ty nie zdajesz sobie co to jest HDMI FullHD a szkoda bo to nie MPEG4 z
    Youtube 320x160 w jakosci wczesnego VHS.

    .

  • 6. Data: 2010-05-05 21:57:49
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-05 22:53, zenek pisze:

    > Heh od 60 lat mowisz ?

    u mnie w czytniku pokazuje 20 ?

> [...]
    >
    > Ty nie zdajesz sobie co to jest HDMI FullHD a szkoda bo to nie MPEG4 z
    > Youtube 320x160 w jakosci wczesnego VHS.

    nie czepiając się szczegółów - masz rację.

    Jak na razie sensownego systemu połączenie bezprzewodowo komponentów
    audio/video nie wprowadzono do sprzedaży a o fullHD już nawet nie
    wspominam bo jest potrzebne tak szerokie pasmo że koszty budowy systemu
    mogłyby być wyzsze niż samego systemu audio

  • 7. Data: 2010-05-06 05:29:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik zenek napisał:
    > Heh od 60 lat mowisz ?

    Zdaje się, że przedpiśca mówił o 20 latach.

    > Jakbys chcial wiedziec to standard przesylania cyfrowo HDMI jest dopiero
    > w opracowaniu na czestotliwosc cos kolo 60GHz i max kilka metrow.

    I to AFAIR tworzy się od razu dwa standardy: WiHD i WirelessHD, czy
    jakoś tak.

  • 8. Data: 2010-05-06 05:38:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    roman rumian pisze:
    > To znaczy, że tuner jest osobno, a do telewizora wędruje cyfrowo
    > kodowany sygnał zawierajacy treść fullHD (1080i) z dźwiękiem.

    czy aby na pewno fullHD?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-05-06 05:43:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    roman rumian pisze:
> [...]
    >
    > Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo na odległośc
    > 2 m synału TV z kabla ? Może zwykły wzmacniacz HF a w TV antena ?

    Jak rozumiem potrzebujesz podłączyć nadajnik do dekodera i przesłać
    do tv i to w hd.
    Urządzenia są, działają dobrze tylko nie hd. Sądzę, że nie nie ma sensu
    wydawać wielkich pieniędzy i kupić dłuższy kabel hdmi i puścić go dookoła.

  • 10. Data: 2010-05-06 05:46:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    roman rumian pisze:
    > To znaczy, że tuner jest osobno, a do telewizora wędruje cyfrowo
    > kodowany sygnał zawierajacy treść fullHD (1080i) z dźwiękiem.
    > Właśnie wyjaśniłem sobie, ze to dobrze działa (Sony !).

    mógłbyś wyjaśnić co masz dokładnie na myśli?
    może masz dekoder z nadajnikiem?