  • Data: 2009-04-24 05:38:58
    Temat: Re: rozdzielczość odbitki do photolabu
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ed pisze:

    > Chciałbym sobie zrobić kilka testów , zanim wywołam większą ilość
    > zdjęć. Zakładając , że wszystkie zdjęcia będą miały rozmiar 20 x 30 ,
    > z tego co widzę, powiniennem przygotowac rozmiar 2398 x 3591.

    Skoro publikują tak precyzyjną tabelkę, należy zadbać o pikselowe
    rozmiary zdjęcia (by _co_do_piksela_ były jak wybrana pozycja
    w tabelce), podkreślić wiersz w tabelce, oddać i zobaczyć,
    jak to wygląda oraz zmierzyc rozmiary linijką. Oznacza to zaufanie
    do labu, który zapewne skonstruował tabelkę tak, by sprzet pracowal
    w najlepszym (natywnym) trybie rozdzielczosci. Nie chce mi sie
    liczyc bo zapomnialem ile mm ma cal - ale jakie DPI mamy w tej
    tabelce? Na oko wygląda zawsze takie samo. Natywne?

    pozdr serd
    --
    A S