  • 21. Data: 2009-08-31 17:16:13
    Temat: Re: rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Tomaszek pisze:
    > BrunoN Bluthgeld pisze:

    > Zobacz sobie TVN7 na telewizorze 4:3.Tam rozciągnęli obraz i wszyscy
    > mają powyciągane mordy;) Można, tylko to paskudnie wygląda;)

    Nie w 4:3, bo to normalny, tylko w Expand 4:3.

    --
    animka

  • 22. Data: 2009-08-31 19:14:29
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-31 12:01, ..Aldi.. wrote:

    > marudzenie...
    > mam panoramę 22" i jestem bardzo zadowolony
    > ekrany kwadratowe od kiedy jej używam wydają mi się
    > jakieś nieproporcjonalne
    W końcu 16:10 to prawie złoty podział w przeciwieństwie do 4:3 :)

  • 23. Data: 2009-08-31 19:20:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-30 23:34, Sergiusz Rozanski wrote:
> [...]
    ..

    > Ale uwierz mi _nie chcesz_ obracać LCD, szczególnie TN. Jak nie wierzysz do
    > pooglądaj taki np od spodu.

    Mógłbyś coś więcej napisać? Przecież obracając matrycę nie zmienia się
    kąt patrzenia na nią... Myślałem o kupnie dwóch monitorów z pivotem do
    pracy w pozycji pionowej (proporcja 5:4)...

  • 24. Data: 2009-08-31 19:57:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 16:23:51 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Co kto lubi;) Natomiast durna moda jest faktem. Kupowałem monitor nie
    > istniejącym już ZNAK'u jakiś rok temu. W zasadzie gdybym nie ubliżył
    > sprzedawcy, to by mi wcisnął niemal siłą panoramę i to z matrycą glare!
    > Upór jednak się opłacił i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem 19" Asusa
    > 4:3 z matową matrycą i nie oglądam swojej facjaty w monitorze;)

    No paczpan, mam glare, panoramę, i też nie oglądam swojej facjaty w
    monitorze. Ba, sprzedawcy nie mam co obwiniać bo sam sobie sprzedałem ;)

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 25. Data: 2009-08-31 20:22:40
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    XYZ pisze:
    > W końcu 16:10 to prawie złoty podział w przeciwieństwie do 4:3 :)

    Na swoim panoramicznym monitorze mam cały czas 4:3, a obraz jest na całym
    ekranie. Nie ma żadnych czarnych pasków.

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-08-31 20:43:50
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Animka pisze:

    > Na swoim panoramicznym monitorze mam cały czas 4:3, a obraz jest na
    > całym ekranie. Nie ma żadnych czarnych pasków.
    ROTFL
    Zdajesz sobie sprawę z bzdury, którą napisałaś?

  • 27. Data: 2009-08-31 21:56:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 22:43:50 +0200, Piotr napisał(a):

    > ROTFL
    > Zdajesz sobie sprawę z bzdury, którą napisałaś?

    Nie zdaje sobie sprawy - to taki lokalny koloryt.

  • 28. Data: 2009-08-31 22:29:04
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Piotr pisze:
    > ROTFL
    > Zdajesz sobie sprawę z bzdury, którą napisałaś?

    Pewnie Ty nie wiedziałeś co mam na myśli i zrozumiałeś na opak.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-08-31 22:30:42
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie zdaje sobie sprawy - to taki lokalny koloryt.

    Wylazłeś z filtra buraku.

    --
    animka

  • 30. Data: 2009-08-31 23:32:08
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Animka pisze:

    > Pewnie Ty nie wiedziałeś co mam na myśli i zrozumiałeś na opak.
    Napisałaś dokładnie tak:
    -mam monitor panoramiczny (czyli w proporcjach innych od 4:3)
    -obraz mam w proporcjach 4:3
    -nie mam żadnych pasków.

    Są takie gry dla małych dzieci, w których wkładają kwadratowe klocki
    przez kwadratowe otwory, trójkątne klocki przez trójkątne itp.

    Ty twierdzisz, że włożyłaś trójkątny klocek przez kwadratowy otwór i
    pasował on dokładnie:)