  • Data: 2011-08-04 17:54:34
    Temat: Re: rowery vs auta
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik DoQ napisał:
    > Zasadniczy związek. Traktor nie wciska się na pole position, więc
    > nie wyprzedza się go co chwilę.

    A wolisz wyprzedzać rower 5 razy, czy turlać się 5 km za traktorem?

    > Szczytem są kutasińscy, co turlają się rowerem po jezdni mimo że mają
    > równoległą drogę rowerową.

    Nie wiem jak wygląda droga, którą masz na myśli, ale wiele takich dróg
    niestety nie nadaje się do użytku - rosną na nich drzewa, stoją znaki,
    chodzą piesi, srają psy itp. Niestety przez ostatnie 20 lat zbudowano
    wiele dróg dla rowerów, które zagrażają rowerzystom bardziej niż jazda
    jezdnią pośród rozpędzonych aut.

    Tak na marginesie: mam wrażenie, że budowa _porządnych_ DDR (dróg dla
    rowerów) leży w interesie kierowców. Może się dołożycie? :->