  • 1. Data: 2012-07-04 00:08:07
    Temat: rower i lustrzanka
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    Witam.
    Zbliza sie kolejna dwutygodniowa wyprawa rowerowa i znowu mam dylemat jak
    transportowac lustrzanke. Do tej pory jezdzilem z nastepujacym wyposazeniem:
    -z tylu 2 sakwy Crosso Expert + namiot na srodku bagaznika,
    -torba-mapnik Author na kierownicy na podreczne rzeczy,
    -pod rama 2x1,5l wody.
    Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest dosyc
    upierdliwe. Macie jakieś patenty?

    1) Plecak odpada - nie ma opcji zebym caly dzien wozil cos na plecach przy
    temp 30 stopni (Bulgaria).
    2) Bardzo wygodny dostep zapewnia przewozenie w torbie na kierownicy ale
    aparat jest do niej troche za ciezki no i narazony na bardzo duze wstrzasy.
    Moze macie jakas sprawdzona, sztywna i gleboka torbe na kierownice?
    3) Moze cos takiego?
    http://www.author.pl/uploads/PartPhoto/Torba_z_bagaz
    _A-LitePack_6_15-000085N.jpg

  • 2. Data: 2012-07-04 00:21:49
    Temat: Re: rower i lustrzanka
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    kamtzu wrote:

> [...]
    > aparat jest do niej troche za ciezki no i narazony na bardzo duze
    > wstrzasy. Moze macie jakas sprawdzona, sztywna i gleboka torbe na

    Mam Lowepro Off Trail 1. Wchodzi do niego d90 + 18-105. Z boku jakiś mały
    obiektyw albo wręcz nic - wedy biorę tylko środkową część. Żeby zwiększyć
    bezpieczeństwo i pewność, że pas biodrowy nie odepnie mi się podczas jazdy,
    do dwóch pętelek, które są po obu bokach z tyłu przypiąłem pas zakładany na
    ramię - tak jak jest to w Off Trail 2
    http://pic.pimg.tw/design1978/4a58c0c4d4d26.jpg
    W rezultacie mam szybki dostęp do aparatu i plecy mogą oddychać.

  • 3. Data: 2012-07-04 00:26:24
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > -pod rama 2x1,5l wody.
    > Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest

    Ja mam sprawdzoną Topeak. Ten model konkretnie:
    http://www.szumgum.com/torba-na-kierownice-topeak-to
    ur-guide-handle-bar-bag.html
    Około 4500km woziłem dużego kompakta (rozmiary zbliżone do lustrzanki), a
    potem lustrzankę z dość ciężkim obiektywym przez około 3500km. Jest
    przemakalna, ale system montażowy Topeak jest genialny i mimo wysokiej ceny
    nigdy nie żałowałem tego zakupu. Ważnym elementem systemu montażu jest taka
    usztywniająca linka stalowa. Na początek ją olałem, ale jednak daje bardzo
    dużo stabilności.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 4. Data: 2012-07-04 00:27:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-07-04 00:08, kamtzu wrote:
    > Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest dosyc
    > upierdliwe. Macie jakieś patenty?

    Może takie gustowny pojemnik na przód?
    http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/052500/52430
    .jpg

    ;)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2012-07-04 11:13:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-04 00:08:07 +0200, "kamtzu" <...@t...pl> said:

    > 1) Plecak odpada - nie ma opcji zebym caly dzien wozil cos na plecach przy
    > temp 30 stopni (Bulgaria).

    Podobnie jak koledzy - torba biodrowa. Kiedyś jeździłem z dolną częścią
    Oriona AW i bardzo sobie to chwaliłem.

    > 3) Moze cos takiego?
    > http://www.author.pl/uploads/PartPhoto/Torba_z_bagaz
    _A-LitePack_6_15-000085N.jpg

    Bezsensu.

    Będziesz musiał zejść z roweru, żeby dobrać się do aparatu.

    de Fresz

  • 6. Data: 2012-07-04 22:02:02
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości grup
    >Ja mam sprawdzoną Topeak. Ten model konkretnie:
    >http://www.szumgum.com/torba-na-kierownice-topeak-t
    our-guide-handle-bar-bag.html

    m ale na drugim zdjeciu to chyba inny model niz na pierwszym - ktorej
    uzywasz? widzialem w sklepie dzis te z drugiego zdjecia

  • 7. Data: 2012-07-04 22:28:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-03 22:08:07 +0000, "kamtzu" <...@t...pl> said:

    > 2) Bardzo wygodny dostep zapewnia przewozenie w torbie na kierownicy ale
    > aparat jest do niej troche za ciezki no i narazony na bardzo duze wstrzasy.

    I wydaje Ci się, że te wstrząsy coś mu zrobią?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-07-04 22:33:00
    Od: "Klimkr" <k...@o...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wstrzasy.
    > Moze macie jakas sprawdzona, sztywna i gleboka torbe na kierownice?
    Bez problemu woziłem lustrzankę w Ortliebie Ultimate
    http://www.bikeman.pl/torba-na-kierownice-ortlieb-ul
    timate-5-plus-p-880.html.
    Zaletą Ortlieba jest całkowita nieprzemakalność.

  • 9. Data: 2012-07-04 22:33:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-04 09:13:21 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Podobnie jak koledzy - torba biodrowa. Kiedyś jeździłem z dolną częścią
    > Oriona AW i bardzo sobie to chwaliłem.
    Jechałeś na rowerze w upale z półtorakilogramową nerką?

    _A-LitePack_6_15-000085N.jpg

    Bezsensu.

    Będziesz

    > musiał zejść z roweru, żeby dobrać się do aparatu.
    A z biodrowej po prostu strzeli jak rewolwerowiec, tylko wodze będzie
    musiał puścić.
    Pojazd Ci się pomylił.

  • 10. Data: 2012-07-04 22:39:18
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "JA" napisał w wiadomości grup
    >I wydaje Ci się, że te wstrząsy coś mu zrobią?

    tak, uwazam ze istnieje realne zagrozenie