    From: JaromirD <r...@q...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: rower i lustrzanka
    Date: Wed, 04 Jul 2012 00:21:49 +0200

    kamtzu wrote:

    > Witam.
    > Zbliza sie kolejna dwutygodniowa wyprawa rowerowa i znowu mam dylemat jak
    > transportowac lustrzanke. Do tej pory jezdzilem z nastepujacym
    > wyposazeniem: -z tylu 2 sakwy Crosso Expert + namiot na srodku bagaznika,
    > -torba-mapnik Author na kierownicy na podreczne rzeczy,
    > -pod rama 2x1,5l wody.
    > Lustrzanka w sakwie w swoim wlasnym pokrowcu. Niestety wyjmowanie jest
    > dosyc upierdliwe. Macie jakieś patenty?
    >
    > 1) Plecak odpada - nie ma opcji zebym caly dzien wozil cos na plecach przy
    > temp 30 stopni (Bulgaria).
> [...]
    _A-
    LitePack_6_15-000085N.jpg

    Mam Lowepro Off Trail 1. Wchodzi do niego d90 + 18-105. Z boku jakiś mały
    obiektyw albo wręcz nic - wedy biorę tylko środkową część. Żeby zwiększyć
    bezpieczeństwo i pewność, że pas biodrowy nie odepnie mi się podczas jazdy,
    do dwóch pętelek, które są po obu bokach z tyłu przypiąłem pas zakładany na
    ramię - tak jak jest to w Off Trail 2
    http://pic.pimg.tw/design1978/4a58c0c4d4d26.jpg
    W rezultacie mam szybki dostęp do aparatu i plecy mogą oddychać.