    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: router WiFi - po co na płytce mała antenka?
    Date: Fri, 18 Mar 2011 13:21:09 +0100

    Dnia 18-03-2011 o 11:55:51 Cezar <c...@b...pl> napisał(a):

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Antenna_diversity
    >

    > dodatkowo, ta na plytce ma z reguly polaryzaje +90deg do tej zewnetrznej.

    Poszperałem trochę i zrodziły się nowe pytania :) Dlaczego niektórzy
    ludzie odłączają tą antenkę? Wylutowują diversity switch i wlutowują
    mostek z drutu łączący ścieżkę anteny głównej. Czy ta mała antenka może w
    niektórych sytuacjach pogarszać parametry? I drugie pytanie - jeśli na
    płytce jest konektor drugiej anteny to można ją dodać i powinna robić "na
    strzał"? Mam Tomato w routerze wiec od strony programowej jest możliwość
    ustawiania 2 anten.

    --
    PZDR
    Shaman