  • 1. Data: 2012-07-29 22:30:09
    Temat: router 3g z ethernet do tv z skype
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Który operator oferuje internet z routerem 3g z wyjściem ethernet?
    Potrzebny do TV ze Skype do rozmów z video.
    Znalazłem tylko Huawei B683 ale jest dosyć drogi bo ma też niepotrzebne
    dla mnie WiFi.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2012-07-30 00:21:32
    Temat: Re: router 3g z ethernet do tv z skype
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kranu <k...@l...pl> wrote:
> [...]
    > Potrzebny do TV ze Skype do rozmów z video.
    > Znalazłem tylko Huawei B683 ale jest dosyć drogi bo ma też niepotrzebne dla mnie

    Plus/Cyfrowy Polsat mają modem LTE. Ale najprościej kupić np. Edimaxa
    3G6200, z którym pracuje prawie każdy modem (chociaż warto przez zakupem
    sprawdzić listę).

  • 3. Data: 2012-07-30 17:23:52
    Od: a...@g...pl

    Maciej Bebenek wrote:

    > Plus/Cyfrowy Polsat mają modem LTE. Ale najprościej kupić np. Edimaxa
    > 3G6200, z którym pracuje prawie każdy modem (chociaż warto przez zakupem
    > sprawdzić listę).

    Jest coś podobnego - miniaturowych rozmiarów, (opcjonalnie z obsługą areo2)
    ale z wifi i możliwością działania jako AP do użycia np. w samochodzie?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2012-07-30 17:39:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    <a...@g...pl> wrote:

    > Jest coś podobnego - miniaturowych rozmiarów, (opcjonalnie z obsługą areo2)
    > ale z wifi i możliwością działania jako AP do użycia np. w samochodzie?

    Z LTE będzie ciężko, micro-routery raczej nie mają wbudowanej obsługi E398.
    Może być modem LTE Samsunga (jak wyżej) - też ma WiFi.
    Na UMTS900 są modemy-routerki Huawei i ZTE. Ewentualnie można
    poeksperymentować z routerami TP Linka z gniazdem USB do modemu.

  • 5. Data: 2012-07-31 14:00:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <a...@g...pl> wrote in message news:jv68u9$sp5$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest coś podobnego - miniaturowych rozmiarów, (opcjonalnie z obsługą areo2)
    > ale z wifi i możliwością działania jako AP do użycia np. w samochodzie?

    mifi

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=mif