  • 1. Data: 2012-07-28 23:03:04
    Temat: chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    korzystacie moze z forum.symbianos.pl? usilowalem to zrobic, ale... to jest
    jakies chore zjawisko. Najmniejszy ruch po zalogowaniu, jakies przejscie do
    podstrony - wylogowuje. Zalogowanie, minimalmna operacja - znow wylogowuje.
    Moderacja? koszmar. Czegos takiego nie widzialem nigdy. Obsesja moderacji.
    Czekanie z dwa, trzy dni na zatwierdzenie najmniejszego posta, dyskusja
    ciagnie sie jak flaki z olejem, dwie odpowiedzi - trwa z tydzien.

    znacie jakies dobre, INNE, sensowne forum, gdzie jest wiedza, ale nie czeka
    sie na opublikowanie posta dwa dni, tylko od razu jest umieszczany?

  • 2. Data: 2012-07-28 23:12:31
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > znacie jakies dobre, INNE, sensowne forum, gdzie jest wiedza, ale nie czeka
    > sie na opublikowanie posta dwa dni, tylko od razu jest umieszczany?

    forum.gsmcenter.pl

  • 3. Data: 2012-07-29 00:17:36
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:jv1kk6$j94$1@inews.gazeta.pl
    > forum.gsmcenter.pl

    sprobuje potem, bo poki co:
    The server is too busy at the moment. Please try again later.

  • 4. Data: 2012-07-29 11:24:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > sprobuje potem, bo poki co:
    > The server is too busy at the moment. Please try again later.

    Loguję się na tym forum systematycznie co kilka-kilkanaście minut. Z
    powodzeniem.

  • 5. Data: 2012-07-29 12:24:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:jv2vh0$mbo$1@inews.gazeta.pl
    > Loguję się na tym forum systematycznie co kilka-kilkanaście minut. Z
    > powodzeniem.

    juz ok, dziala; .
    zarejestruje sie, zobacze, jak to cudo dziala :) Mam nadzieje, ze zajmuja
    sie tym, co mnie akurat interesuje. Na symbianos zajmuja sie wybitnie tym,
    ale jest funkcjonalne w stopniu prawie zerowym...
    dzieki.

  • 6. Data: 2012-07-29 13:28:57
    Od: W <w...@w...pl>

    1634Racine wystukał, co następuje:

> [...]
    > nigdy. Obsesja moderacji. Czekanie z dwa, trzy dni na zatwierdzenie
    > najmniejszego posta, dyskusja ciagnie sie jak flaki z olejem, dwie

    hm... to może chcą nawiązać do korzeni -- bo to prawie jak obcowanie z
    symbianem ;)

    (bp,nmsp :D)

  • 7. Data: 2012-07-29 22:54:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    W in news:XnsA09F88ABD86F0wuathome@at.home
    > 1634Racine wystukał, co następuje:
    > hm... to może chcą nawiązać do korzeni -- bo to prawie jak obcowanie z
    > symbianem ;)
    > (bp,nmsp :D)

    a najbardziej irytujace jest to, ze na oko wydaje sie, że tam naprawde jest
    sporo wiedzy; i przypietej, i tej jakos wklepywanej "na bieżąco". Ale
    wspolpraca z nimi to horror. Jutro poprobuje na gsmcenter.pl.
    btw:
    ja z uwagi na nokie e50 musze troche jeszcze poobcowac z symbianem :) tylko
    musze to i owo w e50 podmienic, zebym w ogole cokolwiek widzial na
    wyswietlaczu.

  • 8. Data: 2012-07-30 15:11:26
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > ja z uwagi na nokie e50 musze troche jeszcze poobcowac z symbianem :) tylko
    > musze to i owo w e50 podmienic, zebym w ogole cokolwiek widzial na

    Wymiana lcd nie pomoże?

  • 9. Data: 2012-07-30 16:38:20
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:jv6163$euq$1@inews.gazeta.pl
    > Wymiana lcd nie pomoże?

    nie, lcd jest b. OK, to sprawa zdobycia motywu/tematu do wklepania, bowiem
    ten jedyny ktory jest (od iplusa w brandowanym firmware) ma firmowo juz
    tragiczna czytelnosc, zgrzebali to na poziomie projektu graficznego.
    W innym tel. e50 (od orange) mialem dodatkowo do wyboru takze firmowy motyw
    od orange,
    to slynne i krytykowane "orange menu" (z ikonami przy lewym boku lcd), ale
    jak dla mnie - max czytelne, poreczne i poza tym konfigurowalne, samemu
    mozna wybrac co sie chce miec na "pulpicie".

    to jeden drobny problem,ale sa inne :)

  • 10. Data: 2012-07-30 17:20:21
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > ten jedyny ktory jest (od iplusa w brandowanym firmware) ma firmowo juz
    > tragiczna czytelnosc, zgrzebali to na poziomie projektu graficznego.

    Wgraj soft niebrandowany i ustaw czytelną tapetę. Albo z zedge.net ściągnij
    sobie jakiś motyw.