  • 1. Data: 2012-07-29 20:52:37
    Temat: Niechciane połączenia
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Moja córka dwa tygodnie temu wymieniał sobie telefon na Samsung Wave Y.
    Od pewnego czasu widzę, że ma mnóstwo niechcianych połączeń, można by
    rzecz, że wystarczy delikatnie dotknąć ekran a telefon jakimś cudem się
    łączy z kimś... Tyle co w ciągu tych dwóch tygodni wykonanych zostało z
    jej telefonu połączeń wyczerpuje normę kilkumiesięczną ;-(

    Kasa na koncie jest oczywiście ważna, ale w jaki sposób można unicestwić
    takie jego działanie....

    Karol

  • 2. Data: 2012-07-29 20:54:44
    Temat: Re: Niechciane połączenia
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >takie jego działanie....

    ten model tak ma. Zmienń zna IPHONE

  • 3. Data: 2012-07-29 20:59:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 20:54:44 +0200, Docent Zylber napisał(a):

    > ten model tak ma. Zmienń zna IPHONE

    Kolina, ić stont

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-07-29 20:59:59
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 20:54, Docent Zylber pisze:

    > ten model tak ma. Zmienń zna IPHONE

    Jak to ten model tak ma ???

    A dzieciakowi nie kupię telefonu za ponad 2k

    Czy istnieje możliwość takiego skonfigurowania aby pod lewym klawiszem
    nie zapisywał wykonanych połączeń...

    Karol

  • 5. Data: 2012-07-29 21:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 20:59, Karol MARCHEWKA pisze:

    > Jak to ten model tak ma ???
    >
    > A dzieciakowi nie kupię telefonu za ponad 2k

    To kolina, ignoruj.

  • 6. Data: 2012-07-29 21:16:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 20:52, Karol MARCHEWKA pisze:
    > Moja córka dwa tygodnie temu wymieniał sobie telefon na Samsung Wave Y.
    > Od pewnego czasu widzę, że ma mnóstwo niechcianych połączeń, można by
    > rzecz, że wystarczy delikatnie dotknąć ekran a telefon jakimś cudem się

    No, raczej nie cudem, tylko zgodnie z zasadą jego działania - to ma
    reagować na delikatny dotyk.

> [...]
    > jej telefonu połączeń wyczerpuje normę kilkumiesięczną ;-(
    >
    > Kasa na koncie jest oczywiście ważna, ale w jaki sposób można unicestwić

    "Unicestwić"? Czy na pewno wiesz, co oznacza to słowo? ;->

    Jeśli masz na myśli "uniemożliwić" lub wyłączyć, to przeczytaj
    instrukcję obsługi - coś na temat blokowania ekranu i potwierdzania
    wykonywania połączenia powinno tam być.

    Osobiście tego aparatu nie znam, ale np. w posiadanych przeze mnie
    Nokiach jest "suwak" blokujący ekran.

    Swoją drogą wujek google tak na szybko znalazł mi coś takiego:
    http://samsung-wave.pl/blokowanie-ekranu-t1164.html

  • 7. Data: 2012-07-31 11:40:32
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    > A dzieciakowi nie kupię telefonu za ponad 2k

    dlaczego? Ja kupiłam i jestem zadowolona

    Madzia

  • 8. Data: 2012-07-31 11:52:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "madzia z Pokładu idy" napisał
    >dlaczego? Ja kupiłam i jestem zadowolona

    Nie od dzis wiadomo ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ...
    ale dlugo juz tak jestes zadowolona ?

    J.

  • 9. Data: 2012-07-31 12:11:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 11:52:55 +0200, J.F napisał(a):

    > Użytkownik "madzia z Pokładu idy" napisał
    >
    > Nie od dzis wiadomo ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ...
    > ale dlugo juz tak jestes zadowolona ?

    Odkąd UPC przejął Aster i zmienil revy, więc wszyscy przestali się
    orientować, że to Kolina i karmią na całego!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka