-
X-Received: by 10.140.29.119 with SMTP id a110mr60762qga.20.1431098345897; Fri, 08
May 2015 08:19:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.29.119 with SMTP id a110mr60762qga.20.1431098345897; Fri, 08
May 2015 08:19:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed3.news.xs4all.nl
!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m20n
o449302iga.0!news-out.google.com!k20ni1989qgd.0!nntp.google.com!j5no6076213qga.
1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 8 May 2015 08:19:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <554b7136$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.225.131;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.127.225.131
References: <554b7136$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: rondo kolizja i insiura...
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 08 May 2015 15:19:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 46
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2561714
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 7 maja 2015 16:05:45 UTC+2 użytkownik pablo46 napisał:
> Wiem, że temat był już wałkowany wielokrotnie... ale... po kolej.
> Któregoś pięknego dnia, dostałem jakieś zaćmy i zamiast tak jak zwykle
> przed rondem, na którym miałem zjechać pierwszym zjazdem zając miejsce
> na prawym pasie, stanąłem na lewym ruszam i bęc...
> dostałem w bok od gościa, który jadąc prawym pasem skręcał w lewo.
> (Rondo NSZ w Radomiu, zjazd z ulicy Warszawskiej w Czarneckiego).
> W moim mniemaniu wina moja ewidentna, spisaliśmy notatkę, dane i
> rozjechali się.
> Po jakimś czasie przyszło pismo z firmy w której byłem ubezpieczony,
> celem wyjaśnienia całej sprawy.
> Wypełniłem, odesłałem...
> Wydawało mi się, że sprawa załatwiona, gdy przychodzi wezwanie na
> Policję, celem złożenia wyjaśnień.
> Okazało się, że LD, nie chce uznać mojej winy ergo odmawiając wypłaty,
> odszkodowania.
> Żeby było dowcipniej, w wyniku tego zdarzenia, tamten stracił jeden
> kołpak i kilka delikatnych zadrapań na zderzaku. Mnie naprawa blachy
> kosztowała ponad 2 tys.
> Dzwonię na LD celem wyjaśnienia sprawy i miła Pani z drugiej strony
> słuchawki, cały czas upiera się, że tą kolizję spowodował ten drugi
> kierowca.
> Kto, tu jest głupi? Ja, ona, czy firmy ubezpieczeniowe standardowo w
> takich sytuacjach przyjęły politykę, umywania rąk?
Temat wałkowany wielokrotnie, napiszę tutaj i rozwieję wszystkie wątpliwości. Każdy
biegły, instruktor nauki jazdy, egzaminator, policjant drogówki na pytanie " jak
jechać na rondzie na którym jest więcej niż jeden pas ruchu " odpowie " tak jak się
komu podoba ale prawidłowo można jechać tylko w jeden sposób. Wjeżdżając na pas
zewnętrzny zjeżdża się z ronda pierwszym zjazdem albo zmienia się pas na wewnętrzny.
Reszta zachowań jest pochodną w/w reguły. Rondo z założenia służy upłynnieniu ruchu.
Objeżdżanie ronda po pasie zewnętrznym psuje efekt większej przepustowości i jest do
tego niebezpieczne. Z założenia każde rondo o dwóch pasach ( lub więcej) jest
turbinowe i od tego mogą być w szczególnych przypadkach ( np. roboty drogowe)
odstępstwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.15 17:21 Shrek
- 08.05.15 17:26 Shrek
- 08.05.15 18:07 Myjk
- 08.05.15 19:31 Shrek
- 08.05.15 22:21 masti
- 08.05.15 22:42 k...@g...com
- 08.05.15 22:49 masti
- 09.05.15 03:23 Stefik
- 09.05.15 03:42 Stefik
- 09.05.15 03:27 Stefik
- 09.05.15 07:14 Shrek
- 09.05.15 09:51 Kolepoli
- 09.05.15 10:29 Cavallino
- 09.05.15 11:55 Myjk
- 09.05.15 21:04 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A