  • 221. Data: 2015-05-13 16:56:15
    Temat: Re: rondo.
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    news:20150513150520.146716216d459159a2c62512@tlen.pl
    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Będąc na turbinowym można wjechać w Słomińskiego z wszystkich pasów.
    > Na JPII oznakowanie poziome pokazuje, że w Słomińskiego można wjechać
    > tylko z prawego.

    > Dokładnie to samo masz na rondzie w Radomiu.
    > szerszeń

    Zgadzam się.

  • 222. Data: 2015-05-13 17:45:34
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Jeżeli chcesz podyskutować o większych skrzyżowaniach oznaczonych C-12
    > to załóż oddzielny wątek. W tym wątku ja dyskutuję o rondzie w Radomiu.

    > Ale rondo to rodno i przepisy na nich, niezależnie od tego czy sa małe, czy duże,
    to są identyczne.
    > szerszeń

    Przepisy są identyczne, ale oznakowanie stosowane jest różne, więc pewne przepisy
    będzie się stosować, a pewne nie będą stosowane.

  • 223. Data: 2015-05-13 18:09:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dziwne to troche.
    > Jade po obwodzie ... skad mam wiedziec, ze tym z boku zapalilo sie zielone
    > ?

    A po co Ci ta wiedza?
    Jak są światła, to znaki nie działają, więc ci z Twojej prawej mają
    pierwszeństwo.

    > A to nie jest jakis czysto poznanski wynalazek ?

    Ciężko powiedzieć, w Poznaniu to nagminne.

  • 224. Data: 2015-05-13 18:26:37
    Temat: Re: rondo Babka.
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    > Zerknij na Warszawskie rondo Babka
    https://www.google.pl/maps/place/rondo+Zgrupowania+A
    K+%22Rados%C5%82aw%22,+Warszawa/@52.2546324,20.98218
    67,238m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x471ecb8f5ab5463f:0
    x445ec69b2031a212!6m1!1e1
    > które jest wieksze tak jak pisze, które ma F-10 na wjazdach i na którym jazda taka
    jak sugerujesz prosi się o kłopoty.
    > szerszeń

    Na powyższym rondzie turbinowym pasy nie przecinają się tylko łączą i stanowią ten
    sam pas
    na odcinku obwodu ronda. Pojazdy jadą PO OBWODZIE ronda, na pewnym odcinku, swoimi
    pasami
    i tutaj prawy musi ustąpić jeżeli chce objeżdżać rondo.
    Tutaj nie ma przecinania się pasów, ale jest łączenie pasów.

  • 225. Data: 2015-05-13 18:28:02
    Od: <3...@...182802.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    dojeższasz do pierwszego zjazdu i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa
    chce tym zjazdem zjechać, według Ciebie, jak rozumiem, tniesz dalej, przecinasz jego
    pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?
    > - To autobus może zawrócić jadąc prawym pasem?

    Nie może wjechać prawym pasem (skoro ma lewy do wjazdu), jeżeli zamierza
    zawrócić, ale to wyższa szkoła jazdy.

    > - Tak. A jaki przepis tego zabrania?

    "Na rondzie skręcamy tylko w prawo" -- cytat z policjanta na początku filmu,
    następnie znak zakazu skrętu w lewo z tabliczką nie dotyczy ZTM.

    Miejsce:
    <https://www.google.pl/maps/@52.231539,21.020247,3a,
    75y,71.58h,78.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBeVTTMuP_uEn-f
    wCJKt3mg!2e0>

    Ciekawe...

    Na koniec znowu: "na rondzie skręcamy tylko w prawo"

    Takich policjantów jest dużo więcej...

    --
    'Tom N'

  • 226. Data: 2015-05-13 18:43:20
    Od: <3...@3...184320.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > A po co Ci ta wiedza?
    > Jak są światła, to znaki nie działają, więc ci z Twojej prawej mają
    > pierwszeństwo.

    I nie wolno im wjechać na skrzyżowanie pomimo zielonego, skoro nie mają
    miejsca -- więc jak walnął w bok to miejsca nie było... A pierwszeństwo
    ustala się przed wjazdem na skrzyżowanie, a nie przed 3 wjazdem...

    --
    'Tom N'

  • 227. Data: 2015-05-13 18:56:45
    Od: <4...@3...185645.invalid> (Tom N)

    Stefik w

    > Co innego jest na Google Maps, a co innego jest na Street View.

    Ty jednak masz problem w okolicy oczu...

    2014 street i 2015 maps...

    Ale najlepsze jest to, ze bełkoczesz, choć po drogach raczej jesteś
    wożony...

    --
    'Tom N'

  • 228. Data: 2015-05-13 19:11:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-13 o 15:08, szerszen pisze:

    > W przypadku wątkowego "ronda" w Radomiu, czy warszawskiego Babka, zarówno znaki
    poziome, jak i F10 mają charakter bardziej informacyjny. A nawet jeśli potraktujemy
    je jako nakazu, to nijak nie daje im to nadrzędności w stosunku do wymalowanych pasów
    na samym skrzyżowaniu.

    Ależ daje. Tylko znak POZIOMY na WEWNĘTRZNYM pasie ma możliwość
    "objechania ronda". Składa się z DWÓCH (2) strzałek (P8a i P8b).
    Pozostałe pasy mają tylko P8a i można nimi jedynie ZJECHAĆ z ronda,
    zgodnie z kierunkiem strzałki na TYM pasie. Zrozum w końcu, że znak
    NAKAZU POZIOMY jest tozsamy ze znakiem PIONOWYM i jest to znak NAKAZU
    (Odmiany znaku P-8/ P-9) :>

    Znak F-10 jest znakiem uzupełniającym. Definicję do znaków poziomych
    podałem. Podać Ci jeszcze raz?
    Wiesz co oznacza słowo "nakaz"?

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 229. Data: 2015-05-13 19:12:43
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Tom N" <4...@3...185645.invalid> napisał w wiadomości
    d.150513.invalid...

    > 2014 street i 2015 maps...
    > 'Tom N'

    A u mnie Street View jest 2015 Google i rondo jest klasyczne,
    a Google Maps też mam 2015 Google .
    Więc zaktualizuj sobie przestarzałe oprogramowanie to też będzie
    ci wyswietlać 2015 Google , a nie 2014 street.

  • 230. Data: 2015-05-13 19:30:39
    Od: <4...@2...193039.invalid> (Tom N)

    Stefik w

> [...]

    > a Google Maps też mam 2015 Google .
    > Więc zaktualizuj sobie przestarzałe oprogramowanie

    Musk sobie zaktualizuj (i przestań zmieniać topic)

    > to też będzie
    > ci wyswietlać 2015 Google , a nie 2014 street.

    Ja nie pisałem, że mi wyświetla 2014 street, tylko, że zdjęcia na street są
    z 2014 na co jest stosowny podpis, a na maps sa z 2015 na co tez jest
    stosowny podpis -- ale to tylko kolejny dowód na twój problem z oczkami

    --
    'Tom N'