  • Data: 2015-05-15 08:54:21
    Temat: Re: rondo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 15 May 2015 08:21:58 +0200, szerszen

    > Powtórzę aż do znudzenia.

    Powtarzać sobie możesz, racji nie masz.

    > Problem z Tobą i Tobie podobnymi np. Myjkiem
    > jest taki, że widzicie tylko C12, który tak
    > na prawdę niewiele wnosi do tematu.

    Widzę znak, oraz widzę obowiązujące mnie znaki, tak poziome jak i pionowe.
    Ty masz klapy na oczach i po wjeździe na skrzyżowanie olewasz to co mówią
    znaki przed skrzyżowaniem, bo wazniejsze są te wymalowane na skrzyżowaniu
    -- choć ciebie nie dotyczą w danym momencie.

    > Zatem zapamiętaj moje słowa PATRZ NA WYMALOWANE PASY

    Już pokazałem jak mogłoby wyglądać jazda wg twojej genialnej teorii wg
    wymalowanych pasów na skrzyżowaniu, to jakoś dziwnym trafem nie dotarło, bo
    rzekomo na zwykłym skrzyżowaniu nagle twoja teoria przestaje obowiązywać.

    > i naucz się odróżniać "rondo" czyli skrzyżowanie
    > o faktycznym ruchu okrężnym, gdzie można jeździć
    > do okoła

    Naucz się w końcu, że ruch okrężny na skrzyżownaiu nie oznacza
    automatycznie, że można jeździć w kółko. Okrężny w tym wypadku oznacza, że
    trzeba coś ominąć (wyspę, plac), literalnie -- nie pojechać prosto (tylko
    po łuku). Tak, można coś okrążyć nie jeżdżąc w KÓŁKO.

    --
    Pozdor Myjk