  • Data: 2015-05-14 16:45:12
    Temat: Re: rondo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1r7buc2o3fkgb$.1vdtqkqrzf69i$.dlg@40tud
    e.net...

    > Idiotyczne. Stawiac znak podporzadkowania, ktory nie obowiazuje,

    Ale to nie dla Twojego kierunku, więc co to Ciebie obchodzi?
    Ty nie masz przecież znaku że możesz jechać bez względu na wszystko.

    > i to
    > na podstawie malo kojarzonego przepisu.

    Poodbierać prawka takim nie kojarzącym i od razu by się luźniej zrobiło.
    Można by nawet światła powyłączać na rondach. ;-)

    > A potem sie dziwia, ze jest duzo wypadkow :-)

    Idiotyczne to są czerwone światła przed zjazdem z ronda, na których musisz
    stać nawet jak nic nie wjeżdża na rondo.
    Kilka takich wynalazków też w Poznaniu jest - nie ma gorszej formy
    skrzyżowania.