    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Wed, 13 May 2015 14:34:04 +0200
    <2...@t...pl>
    <55520af6$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <mitao7$vqq$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <55530af5$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <mivd99$e1f$1@mx1.internetia.pl>
    <55533b45$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <mivf59$lff$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2015-05-13 o 14:12, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie. Jedynie ZNAKI POZIOME (strzałki) :) W koncu to NAKAZY kierunku
    > ruchu. Linia przerywana nie jest NAKAZEM linia ciągła jakby tak...

    8m/data=!3m1!1e3

> [...]
    > dozwolona tylko w kierunku wskazanym strzałką; połączone symbole znaków
    > P-8a, P-8b lub P-8c oznaczają zezwolenie na ruch w kierunkach wskazanych
    > strzałkami kierunkowymi."
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Znaki_poziome
    >

    > "Strzałki kierunkowe umieszczane są na poszczególnych pasach ruchu na
    > skrzyżowaniach. Oznaczają one, że przejazd przez skrzyżowanie z pasa
    > ruchu, na którym są umieszczone, jest dozwolony w kierunku wskazanym
    > strzałką. Strzałki naprowadzające oznaczają, że pas ruchu, na którym są
    > umieszczone, kończy się lub w dalszej części jest przeznaczony dla

    Tak tylko w podsumowaniu. Pablo46 jadąc zgodnie z NAKAZEM KIERUNKU
    (strzałka) wykonywał manewr poprawnie. Gość z jego prawej strony, nie
    zachował NAKAZU jazdy zgodnie z kierunkiem (strzałka) i nie wolno mu
    było go zmieniać. Wcale się nie dziwię że ktoś mu zwrócił uwagę,
    ponieważ WINA _nie_ leży po jego stronie.

    Oczywiście "Myjk" jak zwykle się "Myli" :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.