    From: "Stefik" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2...@t...pl><mitao7$vqq$...@n...news
    .atman.pl><2...@t...pl><55530af5$0$83
    67$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    Subject: Re: rondo
    Date: Wed, 13 May 2015 12:58:56 +0200

    news:20150513121223.44be7e465d3f3b1f70e10f2a@tlen.pl
    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Powyższe rondo nie jest rondem turbinowym, więc nie pisz głupot, że ja będę
    > tu jeździł tak samo jak na rondzie turbinowym.

    > Załóż okulary, te co Ci pan doktor przepisał i jeszcze raz zerknij. ;)

    Też ci tak radzę. Załóż okulary, te co Ci pan doktor przepisał i jeszcze raz zerknij.

    > Nie zmieniaj sensu mojego tekstu. Wyżej pisałem o przecinaniu się dwóch
    > jezdni z pasami w różnych kierunkach na których, wg twojej teorii, lewy może
    > bezkarnie walnąć prawego, chociaż jadą z tego samego kierunku.

    > Ja nic nie zmieniam, to Ty nie rozumiesz tego co się na tym "rondzie" dzieje i nie
    chcesz przyznać, że twoja teoria nie działa na
    > żadnym większym skrzyżowaniu oznaczonym C12.

    Nie masz racji, zmieniasz. Wklejam po raz trzeci :
    Czyli wjezdżają dwaj na skrzyżowanie z ulicy podporządkowanej, jeden prawym pasem,
    drugi lewym
    pasem i ten z lewego pasa wali tego na prawym bezkarnie, bo akurat w tym momencie
    przejeżdżał
    przez poprzeczny pas ulicy głównej, więc wg ciebie miał pierwszeństwo,
    a ten prawy jeszcze nie zdążył wjechać na główną, ale za moment by tam był.
    Do tego prowadzi twoja teoria.

    Jeżeli chcesz podyskutować o większych skrzyżowaniach oznaczonych C-12
    to załóż oddzielny wątek. W tym wątku ja dyskutuję o rondzie w Radomiu.
    Nie mam zamiaru tworzyć teorii praw ruchu słusznych dla wszystkich rond.
    Ronda trzeba rozpatrywać indywidualnie, w zależności od tego jak są oznakowane.

    > Nie potrafisz dostrzec różnicy w rondach, a różnica jest podstawowa i bije
    > po oczach. BABKA NIE JEST RONDEM TURBINOWYM. Inaczej są namalowane
    > pasy, więc inaczej będzie się jeździć.

    > Czyli po Myjkowemu, dojeżdzasz do skrzyżowania oceniasz wzrokowo i nagle obowiązują
    Cię inne
    > przepisy niż na 1000 innych skrzyżowań.

    Napisz o co ci chodzi. Jakie inne przepisy ? Jakie 1000 innych skrzyżowań ?

    > Zerknij na to jeszcze raz.
    > Wjeżdzasz od al. JP2 środkowym pasem, poziomo i na F-10 masz strzałkę prosto.
    dojeższasz do pierwszego zjazdu
    > i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa chce tym zjazdem zjechać, według
    Ciebie, jak rozumiem,
    > tniesz dalej, przecinasz jego pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?
    > szerszeń

    Tym zjazdem jemu nie wolno zjechać, bo tam jest linia ciągła. Ja jade dalej swoim
    pasem,
    bo on tak jest namalowany i nie przecinam żadnego pasa. Są wyznaczone pasy dookoła
    ronda.
    Nie będę dyskutował o rondzie Babka, bo to jest całkowicie inaczej oznakowane rondo
    niż to w Radomiu.