  • Data: 2015-05-13 13:40:33
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-13 o 13:20, masti pisze:
> [...]
    dojeższasz do pierwszego zjazdu i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa
    chce tym zjazdem zjechać, według Ciebie, jak rozumiem, tniesz dalej, przecinasz jego
    pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?

    > - To autobus może zawrócić jadąc prawym pasem?
    > - Tak. A jaki przepis tego zabrania? Żaden proszę Pani. Ustawiam się na
    > prawym pasie i mogę jeździć w kółko prawym pasem na rondzie.
    >
    > :)

    Dla tych co filmu nie obejrzą, powinieneś dopisac że są to słowa
    POLICJANTA skierowane do "pseudokierowcy":)

    A coś zabrania jeździć prawym pasem dookoła ronda? C-12 wyraźnie
    pokazuje kierunek poruszania się po rondzie. Każdy zjazd z ronda jest
    zmianą tego kierunku i obowiązuje tutaj zasada 22p4 czyli zjeżdzając z
    ronda WEWNETRZNYM (lewym) pasem musimy ustąpić pierwszeństwa temu, kto
    jeździ sobie zewnętrznym (prawym) pasem dookoła ronda, jesli oczywiście
    NIE MA LINII CIAGŁEJ, !_zabraniającej_! okrążanie ronda :)

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!