    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 12 May 2015 14:26:31 +0200
    <mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl> <minetn$td4$1@node1.news.atman.pl>
    <5550afae$0$2202$65785112@news.neostrada.pl> <miqkh0$1b6$1@dont-email.me>
    <2...@t...pl>
    <mishc9$du1$1@dont-email.me>
    <2...@t...pl>
    <misjep$cnl$1@mx1.internetia.pl> <misjis$dti$1@node2.news.atman.pl>
    <mislk5$lgu$1@mx1.internetia.pl> <mislpn$a0d$1@node1.news.atman.pl>
    <mismed$p62$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <misoad$1bm$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 14:07, szerszen pisze:

    > Czyli co, nie informuje Cię jak masz jechać? :)

    To postaw tam znak "prostokątny", taki "wymyslony" a ja sobie skrecę w
    lewo, skoro to informacja a nie nakaz :)

    > C12 informuje kto ma pierwszeńśtwo?
    > Dobre sobie, pierwszeńśto definiuje ruch prawostronny i "reguła prawej
    ręki/strony".
    > A ruch do okoła wyspy spokojnie można ogarnąć innymi znakami.
    >
    > Nadal jednak nie wykazałeś tyej magicznej mocy sprawczej C12.

    Zastepuje całe stado znaków a wynikły z jego nakazu kierunek tożsamy
    jest z zasadą pierwszeństwa skrzyżowania dróg równorzędnych (prawa
    ręka). Różnica taka, że jeśli nie ma znaku A-7 to na takim skrzyżowaniu
    (czyli objeździe wysepki) nikt nie ma pierwszeństwa a zawsze ma je
    dojeżdżający do skrzyżowania, czego nie można odnieść do zwykłego
    skrzyżowania...bo jest tam kierunek...w lewo :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.