  • 1. Data: 2010-03-23 17:14:53
    Temat: rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Szukam rozwiązania pozwalającego mi na podłączenie pod sprzęt gotowy
    na pastylki ID 1-wire dallasa 1990A czegoś co fizycznie chodzi w rfid
    (odbiornik+układ konwertujący+karty). Ktoś ma coś gotowego jako
    rozwiązane? A może jest na to jakiś gotowy chip?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 2. Data: 2010-03-24 06:57:43
    Temat: Re: rfid w trybie emulacji pastylek id dallasa
    Od: myrcioch <m...@s...poczta.sio.onet.pl>

    Sergiusz Rozanski napisal 2010-03-23 18:14:
> [...]
    > (odbiornik+układ konwertujący+karty). Ktoś ma coś gotowego jako
    > rozwiązane? A może jest na to jakiś gotowy chip?

    cypressworld miało na swojej stronie "Wiegand protocol (1 to 40 bits) to
    One-wire data converter. No reformatting.", ale nie wyglądały na proste
    ani tanie.

    Najprościej można zrealizować to na dowolnym mikrokontrolerze, na który
    jest dostępna gotowa biblioteka 1-wire slave.

    --
    myrcioch

  • 3. Data: 2010-03-24 09:47:59
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > (odbiornik+układ konwertujący+karty). Ktoś ma coś gotowego jako
    > rozwiązane? A może jest na to jakiś gotowy chip?

    Co prawda nie testowałem, ale pdf mówi że się da.

    http://www.mikrokontrola.pl/plikiproduktow/TRD_80_CL
    ASSIC_ver_1_2_PL.pdf

    Adam

  • 4. Data: 2010-03-24 11:54:22
    Od: "Robert Zemła" <m...@n...com>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhqht2k.a98.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
> [...]
    > (odbiornik+układ konwertujący+karty). Ktoś ma coś gotowego jako
    > rozwiązane? A może jest na to jakiś gotowy chip?

    Tu masz cos takiego: http://con.ru/il-en.NSF/pages/cpz2b - testowałem,
    dziala

    Robert