  • 1. Data: 2010-03-24 10:04:41
    Temat: kamery sony dvd oznaczenia modeli a wyposazenie ( 403 a 703 )
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    Próbowałem namierzyć inną grupę w tym temacie, ale nie znalazłem nic
    takiego, więc ew. proszę o pokierowanie gdzie wysłać zapytanie ew.
    odpowiedź:)

    Przeglądając kamery sony znalazłem np model dcr-dvd403, ma aparat 3M ,
    dzwiek 5.1. Model 703 juz nie, a wyglada na wyzszy. Z moich obserwacji, że
    tak to ujmę to pierwsza cyfra jest jakby polka kamery a ostatnia jakby wiek
    rocznik. Trzymajac sie tej numeracji to rocznikowo 703 i 403 to ten sam
    rocznik ale 7 powinna byc wyzszym modelem?
    pozdrawiam
    michal