  • 61. Data: 2013-12-19 20:53:05
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/19/2013 2:13 PM, Arivald wrote:

    > Właśnie w miastach bym to widział. Masowe dostarczanie typu: jedzie
    > sobie powoli ciężarówka, a z niej startują drony, dostarczając paczki i
    > automatycznie wracają do ciężarówki po następne.

    a jak wlatują do budynku? czy spuszczają przechodzącym przechodniom pod
    nogi?

    > Zresztą to zależy od zasięgu drona, przy czysto elektrycznym zasilanie
    > stosunek masy baterii do energii w nich może mocno skrócić efektywny
    > dystans.

    ogniwa słoneczne są coraz bardziej wydajne, wiec w tym nie widzę
    problemu. jakby nie było zasilany słonecznie samolot przeleciał przez
    cale stany. <rs>

  • 62. Data: 2013-12-19 21:22:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 14:53:05 -0500, rs napisał(a):
    > a jak wlatują do budynku? czy spuszczają przechodzącym przechodniom pod
    > nogi?

    Po amerykansku - zrzucaja zaraz za plot :-)

    J.

  • 63. Data: 2013-12-19 21:43:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/19/2013 3:22 PM, J.F. wrote:

    > Po amerykansku - zrzucaja zaraz za plot :-)

    do sąsiada. <rs>

  • 64. Data: 2013-12-19 22:21:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > a jak wlatują do budynku? czy spuszczają przechodzącym przechodniom pod
    > nogi?

    Wysylaja SMS-a "bede za 3 min 47 sek przed budynkiem, zidentyfikuj sie
    (lub rozpoznam twarz - 87% poprawnych rozpoznan) czekam 25 sek potem
    odlatuje, no to na ra do zo ;)"

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 65. Data: 2013-12-19 22:33:42
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach... (piątkowo)
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > do sąsiada. <rs>

    bash:
    <Thorgee>
    Amazon wprowadza bezzałogowe drony jako "dostawców" nic, tylko kupić
    kawałek ziemi koło jakiegoś magazynu Amazona, wyposażyć się w sztucer
    i walić jak do kaczek - z każdej zestrzelonej drony losowa nagroda
    no i nie mogę się doczekać, jak drona zepsuje się w połowie drogi do
    mojego domu i zrzuci komuś z 200 metrów karton wibratorów prosto na łeb
    już widzę te nagłówki w Fakcie...

  • 66. Data: 2013-12-19 22:38:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > kawałek ziemi koło jakiegoś magazynu Amazona, wyposażyć się w sztucer
    > i walić jak do kaczek - z każdej zestrzelonej drony losowa nagroda

    i areszt gratis ;)

    > no i nie mogę się doczekać, jak drona zepsuje się w połowie drogi do
    > mojego domu i zrzuci komuś z 200 metrów karton wibratorów prosto na łeb
    > już widzę te nagłówki w Fakcie...

    Drona moze miec spadochrona ;)

  • 67. Data: 2013-12-19 22:48:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/19/2013 4:33 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > no i nie mogę się doczekać, jak drona zepsuje się w połowie drogi do
    > mojego domu i zrzuci komuś z 200 metrów karton wibratorów prosto na łeb

    jeszcze pomysł nie wszedł na dobre do życia, a polskie cwaniactwo od
    razu od razu zwęszyło możliwości. <rs>

  • 68. Data: 2013-12-22 01:19:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/19/2013 2:30 PM, Arivald wrote:

    > Mam zastrzeżenia, zaczynające się od samej terminologii. PC to także
    > notebooki, NUCe i htpc.

    blaszak brzmi lepiej?

    > To co spada to sprzedaż tradycyjnych desktopów - dużych PC z wymiennymi
    > częściami i ogromną ilością miejsca w środku.
    > W zamian rośnie sprzedaż rozwiązań małych i zwartych, od tradycyjnych
    > laptopów, poprzez NUCe i podobne, htpc aż do tabletów x86.
    > I owszem, całość lekko spada, na rzecz przenośnych rozwiązań ARM
    > (smartfony i tablety).

    właśnie o tym pisałem.

    > Ha ha ha haa...
    > Najnowocześniejsze aktualnie wchodzące konsole to sprzęt o mocy jaka
    > była na desktopowych PC dostępna jakieś 2 lata temu.
    > Szumnie zapowiadane tytuły miewają problemy z płynnym renderowaniem w
    > 1080p,

    musisz to powiedzieć tym wszystkim maniakom, którzy się rzucili na
    ostatnie edycje xboxa i PSa. jakoś im to chyba nie przeszkadzało.

    > Nie przypadkiem tytuły w któych liczy się jakość grafiki powstają tylko
    > na PC. A jak jest wersja konsolowa, to tak okrojona że aż żal.

    a porównaj teraz ceny zestawu PC i konsoli.

    > I to jest sensowne rozwiązanie.
    > Niektórzy tak traktują nawet swoje smartfony. Androidowe jeszcze się nie
    > za bardzo nadają do pracy, ale Ubuntu już pokazało wersję systemu na
    > telefony, która po podłączeniu monitora, klawiatury i myszki pozwala na
    > normalną pracę w Linuxie.

    to przecież można robić ze zwykłym androidem, tylko trzeba mieć
    odpowiednia przejściówkę do podłączenia monitora.

    > "chmury"... modne słowo na powiedzenie "przejrzymy wszystkie Twoje dane,
    > i ukradniemy sobie co nam się spodoba".

    węszyć, że jak nie masz swoich rzeczy na HDD cały czas pod nosem, tylko
    gdzieś w internecie, ze ktoś ci to ukradnie, to jest to dla mnie
    paranoją. <rs>

  • 69. Data: 2013-12-22 01:50:33
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Sun, 22 Dec 2013 01:19:35 +0100, rs <n...@n...spam.info> wrote:

    [...]

    > a porównaj teraz ceny zestawu PC i konsoli.

    No sorry, ale już teraz można zrobić PCta o lepszych parametrach od
    konsoli najnowszej generacji za porównywalną cenę. A gry dużo tańsze
    i będą chodzić w 1080p.

    I to z Microsoftem/Sony dokładającym do każdej konsoli. yay.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 70. Data: 2013-12-22 02:13:29
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/21/2013 7:50 PM, Leszek Karlik wrote:
> [...]
    >
    > No sorry, ale już teraz można zrobić PCta o lepszych parametrach od
    > konsoli najnowszej generacji za porównywalną cenę. A gry dużo tańsze

    czy ja wiem? ale nawet jeśli tak, to trzeba się na tym znać i jakby nie
    było poświecić sporo czasu, na wygrzebaniu odpowiednich komponentów,
    zamówieniu, złożeniu, przetestowaniu. to w wielu wypadkach, tez są
    pieniądze, o czym się nie pamięta, przy takich oszacowaniach. <rs>