  • Data: 2013-12-22 12:55:51
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Dec 2013 02:13:29 +0100, rs <n...@n...spam.info> wrote:

    [...]
    > czy ja wiem?

    No ja kupuję gry na Steamie, w zasadzie wyłącznie na przecenach i mam
    staraszliwy backlog gier do zagrania ciągle, niestety.

    Jak byłem w liceum grałem w gry, których nie kupiłem, a teraz kupuję
    gry, w które nie gram. :-)

    Natomiast co do zbudowania peceta porównywalnego do konsoli next-gen
    to widziałem jakiś czas temu ładne porównanie i spokojnie można zrobić.
    Oczywiście, również bez monitora, podobnie jak konsola. Minusem jest
    to, że Xbox One ma Kinecta, ale z kolei ktoś może woleć peceta jeżeli
    chce grać w inne gry niż typowo konsolowe TPP i zrobione specjalnie
    z myślą o sterowaniu padem FPP. W takich Crusader Kings II to sobie
    na konsoli nie pograsz, niestety.

    > ale nawet jeśli tak, to trzeba się na tym znać i jakby nie było
    > poświecić sporo czasu, na wygrzebaniu odpowiednich komponentów,
    > zamówieniu, złożeniu, przetestowaniu. to w wielu wypadkach, tez są
    > pieniądze, o czym się nie pamięta, przy takich oszacowaniach. <rs>

    Owszem, ale od tego będą Steam Machines. :-) (Tutaj trzymam kciuki
    za Valve zdecydowanie)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/