  • Data: 2013-12-25 17:09:44
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Arivald <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-25 16:13, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Naprawdę? Nie jestem na bieżąco w temacie, ale zrobiłem szybkie
    > porównanie: PS4 można kupić za jakieś 1700-1800 PLN. Jak kalkulowałem
    > koszt najtańszego PC do grania, to raczej poniżej 2k ciężko mi było
    > zejść, a za 2k masz PC z dwurdzeniowym Core i3 i tanią płytą główną,
    > więc perofrmance'owo raczej byłby kiepściejszy niż PS4, a tania obudowa,
    > tani zasilacz i brak cutomowego chłodzenia raczej by skutkował dość
    > słabymi walorami akustycznymi. Nie mówiąc już o tym, że kupowanie płyty
    > i zasilacza z dolnej półki to proszenie się o kłopoty.

    http://www.arest.pl/konfiguracja-723711

    APU Amd to ten sam typ układu co w konsolach, tyle że konsole mają 8-mio
    wątkowe procesory, a ten APU tylko 4 wątki.

    Pamięci tyle samo, dysku 2x więcej. Malutka obudowa, porównywalna z konsolą.

    Pewnie jeszcze pada trzeba by dołożyć, jeśli ktoś lubi padem grać.

    A jak można chwilę poczekać, to właśnie wchodzą nowe, szybsze APU na FM2+.

    --
    Arivald