  • Data: 2013-10-12 18:36:04
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak myślałem. jesteś dzieckiem neostrady.

    mozna sprawdzic po ip - igdy nie mialem neo

    > jak czegoś nie ma w
    > internecie to nie istnieje.

    W wielu przypadkach coś w tym jest. W przypadku ustaw, rozporzadzeń,
    ministerstw jest tak na pewno.

    > Wszystkie wiadomości jakie posiadasz
    > pochodzą z grup dyskusyjnych

    Tak sie nie da. Nawet jakby tak chcieć.

    > i po kilku latach przyswajania uważasz
    > się za eksperta.

    Dlaczego po kilku latach?

    > Jak Ci wygodnie z tym żyć to sobie żyj w
    > społeczeństwie składających się z takich samych jak ty ludzi
    > upośledzonych życiowo.

    A jakas odpowiedz ad meritum będzie czy tylko obrazanie i tupanie nóżkami?
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki