  • 11. Data: 2009-01-21 17:35:01
    Temat: Re: [req][OT] czujnik ciśnienia atm.
    Od: "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 napisawszy:
    > zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym
    > głupszym...

    I masz przykład na to, że aby uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź
    należy dobrze zastanowić się nad pytaniem.

    Żeby nie było, że tylko krytykuję i nie pomagam.

    Honeywell
    Elementy Automatyki
    ul. Domaniewska 41
    02-672 Warszawa

    tel 022 606 09 33
    fax 022 606 09 01

    http://www.honeywell.com/sensing

    (nazwisko pana z którym korespondowałem wytnę,
    bo to już dawno było i może zmienił firmę)
    Dawno, czyli jakie 4 lata temu, niestety.
    Kulturalnie dostałem ofertę, ceny były znośne i na dzień dobry
    drobny rabat na zachętę (chodziło o czujniki do prototypu
    w dość ciekawej aplikacji, niestety projekt nie doszedł
    do skutku z braku czasu - ale było frontem do klienta)

    Dino

  • 12. Data: 2009-01-21 17:40:36
    Temat: Re: [req] czujnik ciśnienia atm.
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > Hello grzenio,
    (ciap)

    > A od czego grupa dyskusyjna? Komu by się chciało do jakiś gógli
    > wchodzić - szybciej będzie zapytać. Zawsze się znajdzie taki głupek,
    > który odpowie.

    Albo bezrobotny technik = głupek. (Ja tak o sobie)

    Włodek

  • 13. Data: 2009-01-21 18:14:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identyfikator:,

    > zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym
    > głupszym...

    Właśnie dlatego, że jest tak głupie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2009-01-21 18:18:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identyfikator:,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  • 15. Data: 2009-01-21 18:22:37
    Od: "Piotr \"Pitlab\" Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > znacie może jakąś firmę w której kupić można czujnik ciśnienia
    > atmosferycznego - w studenckiej cenie?

    Jeżeli chesz to mam w tej chwili MPX6115A z demontażu, ale sprawny. Ma
    usunięty króciec, więc już nie pójdzie dalej. To jest obudowa TSSOP. Mogę
    sprzedać za połowę ceny, powiedzmy tej z TME.
    Mam jeszcze MPX4115A w obudowie pastylkowej z 6 nóżkami przewlekanymi z
    demontażu - oferta jak wyżej.
    Mam dwie "nówki": MPX4115A (ob. pastylkowa) i MPX2100AP (pastylkowa
    obudowana z króćcem). Kiedyś kupiłem do prototypów, teraz nie mam dla nich
    zastosowania, sprzedam za 80% ceny.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 16. Data: 2009-01-21 21:10:34
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym
    > głupszym...
    Jest Pan człowiekiem zdolnym, chętnym do poznawania nowej dziedziny i
    obiecującym w zawodzie Elektronika. Dlaszy Pana rozwój będzie z pewnością
    szybki, gdyż jest Pan bardzo bystry.
    W związku z powyższym zastanawiam się, dlaczego nie rozumie Pan, że zadając
    każde pytanie:
    - jest Pan beszczelny,
    - nigdy Pan nie dziękuje,
    - wymaga Pan dokładnej odpowiedzi na swoje podstawowe de facto pytania,
    - denerwuje Pan całe nasze środowisko obecne tutaj od mniej więcej1996 roku,
    a także młodszych kolegów,
    - rozbudza Pan dodatkowo dyskusje na tematy, które już są znane i wymagają
    tylko chwili zastanowienia,
    - boi się Pan samodzielnego działania,
    - nie pomaga Pan innym, mimo, że wielu już Panu pomogło.
    - dyskutuje Pan na tematy nieistotne i się denerwuje

    Moje rady:
    1) zmienić nica z durnego na normalny (to jest łatwe)
    2) zmienić swoje podejście do tematu (tutaj będą schody)
    3) prosić i dziękować, ale nie tylko używać tych wyrazów

    Życzę powodzenia.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 17. Data: 2009-01-21 22:53:46
    Od: Mario <l...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym głupszym...

    Bo na pierwsze sam sobie odpowiedziałeś. TME.
    Czujniki MPX są w studenckiej cenie.

    MD

  • 18. Data: 2009-01-22 09:24:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przepraszam jak Kogoś obraziłem.

  • 19. Data: 2009-01-23 05:51:32
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Chyba psia ;)

    no tak, znowu coś mi się pomerdało ;)

    > A od czego grupa dyskusyjna? Komu by się chciało do jakiś gógli
    > wchodzić - szybciej będzie zapytać. Zawsze się znajdzie taki głupek,
    > który odpowie.

    wiadomo, głupich nie sieją :)

    --
    grzenio