  • Data: 2009-09-27 16:21:19
    Temat: Re: reprodukcja szczegółów według fotopolis
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:
    > "Reprodukcja szczegółów w modelu GF1 jest na bardzo przyzwoitym
    > poziomie. Jest trochę słabsza niż w lustrzankach takich jak Nikon D5000
    > czy Canon 500D jednak jest dużo lepsza od przeciętnego kompaktu. W
    > porównaniu z bezpośrednim konkurentem jakim jest Olympus E-P1, GF1
    > wypada delikatnie gorzej co jest spowodowane słabszym wyostrzeniem niż w
    > E-P1."
    >
    > Janko a mówiłeś że będzie hit ;).

    Opieram się o matrycę wcześniejszej wersji mając nadzieję, że tego nie
    popsują.
    A na podstawie tego artykułu nie można czegokolwiek powiedzieć. Tam
    nawet nie ma zdjęć 1:1 (że nie wspomnę o takich niewyostrzonych, bo
    tylko wtedy można mieć materiał do badań). W ogóle te recenzje to trzeba
    mocno interpretować, mam wrażenie, że pisane są do zawodowych zwiedzaczy
    media marktów...

    A tak apropo pena - mój problem jak się okazało nie jest tylko moim
    problemem:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/EP1/EP1BLUR.HT

    Czy ja kiedyś sobie w końcu kupię mały aparat, który po prostu działa
    jak należy? :(

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl