  • 1. Data: 2013-11-17 02:00:26
    Temat: repeater sygnału 4G
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    jest pomieszczenie pod ziemią. jakoś tam izolowane od sygnału
    telefonicznego, głownie 4G. czy są jakieś sposoby żeby ściągnąć sygnał
    telefonii z powierzchni do wnętrza tego pomieszczenia? repeater/expander
    czy coś takiego?
    czy ktoś mógłby rzucić linkiem do takiego sprzętu, albo metody. będę
    wdzięczny. <rs>

  • 2. Data: 2013-11-17 02:33:46
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 02:00, rs pisze:
> [...]
    > czy coś takiego?
    > czy ktoś mógłby rzucić linkiem do takiego sprzętu, albo metody. będę

    http://www.amazon.com/700MHz-Booster-Repeater-Amplif
    ier-Antennas/dp/B00E585SEG
    = http://goo.gl/ndOb7h ?

    W każdym razie google pozwalają podejrzewać, że takie urządzenia
    istnieją: www.google.pl/search?q=4g+signal+repeater

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-11-17 19:23:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
> [...]
    > czy coś takiego?
    > czy ktoś mógłby rzucić linkiem do takiego sprzętu, albo metody. będę

    Rozumiem że oczywiste rozwiązanie polegające na instalacji antenki
    na powierzchni i spuszczenie pod ziemię ileś tam metrów koncentryka
    nie wchodzi w rachubę bo budujesz schron przeciwatomowy?

  • 4. Data: 2013-11-17 19:39:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/17/2013 1:23 PM, Pszemol wrote:
> [...]
    > na powierzchni i spuszczenie pod ziemię ileś tam metrów koncentryka
    > nie wchodzi w rachubę bo budujesz schron przeciwatomowy?

    a w jaki sposob ten koncentryk bede podpinal do telefonow ludzi, ktorzy
    w tym pomieszczeniu beda przebywac? <rs>

  • 5. Data: 2013-11-17 19:43:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/16/2013 8:33 PM, Zakonspirowany wrote:

> [...]
    ier-Antennas/dp/B00E585SEG
    > = http://goo.gl/ndOb7h ?
    >
    > W każdym razie google pozwalają podejrzewać, że takie urządzenia

    jak juz obejrzalem ten pierwszy link, to sobie przypomnialem, ze jakies
    3-4 lata temu wygooglalem kumplowi podobne rozwiazanie. nie zdecydowal
    sie na nie, bo wtedy bylo jeszcze drozsze. w sumie to chyba najbardziej
    elegancka metoda zeby zalatwic te sprawe, choc moze nie najtansza.
    dzieki. <rs>

  • 6. Data: 2013-11-17 21:23:55
    Od: rs <n...@n...spam.info>

> [...]
    ier-Antennas/dp/B00E585SEG
    > = http://goo.gl/ndOb7h ?
    >
    > W każdym razie google pozwalają podejrzewać, że takie urządzenia

    w kazdym razie, zawdziwilo mnie to co mi zaproponowal moj prowider
    telefonu, kiedy mi powiedzialem, ze nie mam sygnalu 4G i ledwo 3G na
    drugim pietrze w budynku. zapylal czy mam internet kablowy, a potem
    zaproponowal mi (odplatnie) repeater, ktory mialbym wlaczyc do routera,
    sieci kablowej i sadzil, ze takie rozwiazanie mnie uszczesliwi.
    zastanawialem sie, wtedy co to bylo za rozwiazanie, ale bylo dla mnie
    nie do zaakteptowania od strony etycznej. <rs>

  • 7. Data: 2013-11-17 23:47:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
    .com...

    > a w jaki sposob ten koncentryk bede podpinal do telefonow ludzi, ktorzy w
    > tym pomieszczeniu beda przebywac? <rs>

    Antenka zewnętrzna - koncentryk - antenka wewnętrzna.

    Dla pasma GSM działa, sprawdzałem.

    Jak chcesz aktywne to tu:

    http://www.dipol.com.pl/oferta-repeatery-repeatery-3
    g,4747.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2013-11-18 00:00:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > a w jaki sposob ten koncentryk bede podpinal do telefonow ludzi, ktorzy w
    > tym pomieszczeniu beda przebywac? <rs>

    Jakoś wyobraziłem sobie Ciebie siedzącego w schronie w kucki
    i z telefonem do którego podłączyłeś kabelek z antenką nadsłuchujesz
    wieści ze świata ile Was jeszcze po wybuchu atomowym zostało ;-)

  • 9. Data: 2013-11-18 00:36:35
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 23:47, yabba pisze:
    > Antenka zewnętrzna - koncentryk - antenka wewnętrzna.

    I w postaci biernej co by to miało dać?
    Pytampoważnieboniewiem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2013-11-18 00:52:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > I w postaci biernej co by to miało dać?
    > Pytampoważnieboniewiem.

    Powstaje droga, którą fale mogą dostać się do wnętrza pomieszczenia. Co
    prawda z tłumieniem sygnału, ale z mniejszym tłumieniem niż ściany i stropy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba