  • Data: 2013-11-18 19:42:13
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-11-2013 16:32, Waldek Godel pisze:
    > Powiem wiecej - prawdziwym voodoo jest wzmacnianie byle jakiego sygnalu.

    No i chyba tu jest w temacie pasywnych pies pogrzebany: gdyby "bunkier"
    był w ziemi pod BTS-em, to może i antena z malucha z kawałkiem druta by
    wystarczyła, lecz gdy "na powierzchni" sygnał jest średni, to zapewne
    antenki ulepione z folii aluminiowej dawałyby podobny rezultat jak pro
    antenki pasywne.
    Hacjendę mam w dolinie. Nadajnik radiowo-telewizyjny mieści się na górze
    Luboń Wielki. Na dachu spory maszt (kiedyś nawet obrotowy, sterowany z
    salonu), na nim trzy anteny. Obraz idealny, ale wystarczyło wyciągnąć
    wtyczkę od zasilacza siatkowej i już śnieżył, a gdy się odłączyło od
    prądu antenę kierunkową, to w ogóle było po obrazie - stąd moje
    rozumowanie w tej kwestii, bo to wszystko, bądź co bądź, są fale radiowe.

    --