  • Data: 2013-11-19 12:40:58
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-19 06:46, rs pisze:

    > a skąd weźmiesz ten lepszy sygnał? jaki jest, taki jest.
    >
    >(...)

    "Lepszy sygnał" - chodzi o to, że antena kierunkowa ma bardzo duże
    tłumienie sygnałów z boku, czyli wycisza szum tła i przy okazji wycisza
    fale odbite z nadajnika, mogące interferować z wiązką główna. Stąd ten
    "lepszy" sygnał.

    Dlatego też (zwłaszcza w przypadku TV) stosować pasywne anteny
    kierunkowe, niż aktywne "siatki".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.