  • Data: 2013-12-14 00:21:39
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Nov 2013 15:23:55 -0500, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >w kazdym razie, zawdziwilo mnie to co mi zaproponowal moj prowider
    >telefonu, kiedy mi powiedzialem, ze nie mam sygnalu 4G i ledwo 3G na
    >drugim pietrze w budynku. zapylal czy mam internet kablowy, a potem
    >zaproponowal mi (odplatnie) repeater, ktory mialbym wlaczyc do routera,
    >sieci kablowej i sadzil, ze takie rozwiazanie mnie uszczesliwi.
    >zastanawialem sie, wtedy co to bylo za rozwiazanie, ale bylo dla mnie
    >nie do zaakteptowania od strony etycznej. <rs>

    Orange ma w swojej ofercie usluge "ekstra sygnal" - czyli jest to tzw.
    femto komorka - czyli taki mikro BTS w domu/firmie podlaczony do
    Internetu. Jest oplata istalacyjna w zaleznosci od dlugosci umowy a
    miesiecznie ca 20 zl.

    Nadaje sie do do domu/firmy ale nie do publicznego miejsca np. pubu,
    bo z tego co wiem, to trzeba dopisywac do bazy femtocell aparaty,
    ktorego moga sie wlogowac do tego mikro/femto BTS'a.

    Jak wiecie wiecej, to napiszcie, bo chetnie sie dowiem czegos wiecej.

    --
    ThinkXtra