  • Data: 2013-11-18 04:17:17
    Temat: Re: repeater sygnału 4G
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-11-2013 01:52, yabba pisze:
    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:52895e4f$0$2140$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja zrozumiałem, że na powierzchni 4G jest, ale ściany tak tłumią, że w
    > pomieszczeniu nie ma nic.

    By rs: "...nie mam sygnalu 4G i ledwo 3G na drugim pietrze w budynku..."

    Ja z kolei założyłem, że tę antenkę byś mógł sobie nawet na kominie
    ustawić i drucikiem do piwnicy pociągnąć do drugiej antenki, ale nijak
    nie potrafię sobie wyobrazić, by coś takiego, bez żadnego
    zasilania/wzmacniania miało cokolwiek dać. Gdyby fale radiowe tak ładnie
    kabli się łapały, to bym miał teraz 5/5 kresek WLAN, a nie ledwo 3. ;)

    --