  • 11. Data: 2011-04-10 11:55:06
    Temat: Re: reno - hamulec się popsuł
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-10 11:54, Filip KK pisze:

    > A co on taki zawodnik jest? ;)

    Hmm... ma typowo polskie podejście do auta - jeździć póki się koła kręcą
    :) Czasem po krawężnikach, czasem po rowach.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-04-10 19:36:18
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A co on taki zawodnik jest? ;),

    tak, książkowy przykład gawędziarza niespełnionego erotomana samochodowego,
    który przedstawia swoje "podboje" za pomocą ilości awarii, które udaje mu
    się uzyskiwać.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2011-04-11 04:01:08
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Hmm... ma typowo polskie podejście do auta - jeździć póki się koła kręcą
    > :) Czasem po krawężnikach, czasem po rowach.

    no nareszcie w końcu dla kogoś jestem typowym polakiem :)

    ale mam wrażenie że normalnie eksploatuje auto (poza tym że mu uparcie
    nie wymienię ani paska ani oleju - 30+39kkm :) ).

    ale cała reszta wymieniam klocki, tarcze, elementy zawieszenia
    jak serwis nakazał na oryginalne renaultowskie (do safrana, nie laguny).

    więc gdzie jest problem ?

    ---

    W rów (tym) jeszcze nie wpadłem!, kilka razy z drogi w tym raz 160km/h
    na trawę bo mi ciężarówka wjechała na pas a lód był. Krawężniki
    jak każdy tylko nie hamuje przed wjechaniem. Czasami w drogę nie
    trafię czy coś w jakąś muldę śniegu wjadę ale poza tym normalnie.
    (no dobra plus czasami jakieś dziwne wjechanie w coś przodem lub tyłem,
    lub na coś, a potem auto wykrywa to jako wypadek).

    no i dobra raz klocków nie zmieniłem jak się zaświeciło a akurat czasu
    nie było i w kilka dni zrobiłem z 4kkm to się przytarł zacisk klocka.

    w124 fakt - raz klamka mi się uszkodziła ;)

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2011-04-11 04:22:21
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    kml <f...@g...lp> napisał(a):

> [...]
    > który przedstawia swoje "podboje" za pomocą ilości awarii, które udaje mu

    co ? jak ?

    Fakt, to auto nie jest moim wymarzonym, ale gdyby nie silnik volvo wyjec
    brak prawdziwego ESP, 4x4 i wersja bez nawigacji, xenonów to całkiem
    dobrze to (jeszcze) jeździ, pomimo prawie 20 letniej konstrukcji.

    fakt zabytek już to prawie jest i trzeba zmieniać na coś nowszego,
    ale się POPSUŁ i chce go jeszcze naprawić.
    bo DUSIGROSZ JESTEM i nie będę kupować teraz pojeżdżę sobie jeszcze
    tym kryzysowym oszczędnym renaultem!

    pozdrawiam!

  • 15. Data: 2011-04-11 11:31:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 04:01, Michał pisze:

> [...]
    >
    > ale cała reszta wymieniam klocki, tarcze, elementy zawieszenia
    > jak serwis nakazał na oryginalne renaultowskie (do safrana, nie laguny).

    No a o płynie hamulcowym pomyślał? Pompa i przewody hamulcowe sprawne?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-04-11 14:21:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-11 04:01, Michał pisze:

    > W rów (tym) jeszcze nie wpadłem!, kilka razy z drogi w tym raz 160km/h
    > na trawę bo mi ciężarówka wjechała na pas a lód był.

    Jebnij się w łeb i to tak porządnie.

    > no i dobra raz klocków nie zmieniłem jak się zaświeciło a akurat czasu
    > nie było i w kilka dni zrobiłem z 4kkm to się przytarł zacisk klocka.

    Przytarł się zacisk klocka ???????????????????????????????????????

  • 17. Data: 2011-04-11 14:40:56
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-11 14:21, Filip KK pisze:

    > Jebnij się w łeb i to tak porządnie.

    Ciekawe, ze ja od 89 roku i po przejechaniu ok miliona kilometrow nie
    mialem nawet cwierci Michalowych przygod...

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 18. Data: 2011-04-11 15:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, ze ja od 89 roku i po przejechaniu ok miliona kilometrow nie
    > mialem nawet cwierci Michalowych przygod...

    Mam podobnie.
    Widać mamy za mało wyobraźnię i za mało talentu bajkopisarskiego.

  • 19. Data: 2011-04-11 15:13:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-11 14:40, MarcinJM pisze:

    > Ciekawe, ze ja od 89 roku i po przejechaniu ok miliona kilometrow nie
    > mialem nawet cwierci Michalowych przygod...

    Wychodzi na to, że od wydania prawa jazdy jeździsz codziennie świątek
    piątek czy niedziela ponad 120 km. No to nieźle.

  • 20. Data: 2011-04-11 16:38:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-11 15:13, Filip KK pisze:

    > Wychodzi na to, że od wydania prawa jazdy jeździsz codziennie świątek
    > piątek czy niedziela ponad 120 km. No to nieźle.

    Srednio pewnie tak wyjdzie. Nawet z ciekawosci policzylem, czy nie
    przeholowalem, ale wychodzi nieco ponad 30 tys/rok. Srednio. A byly lata
    (ok 8 lat, wlasna, intensywna DG), ze po 80-100 tys krecilem, czemu
    zreszta zawdzieczam rogruchotany kregoslup :/. A za mlodego do niemiec
    sie ganialo co tydzien...
    Tak licze ile traz jezdze, i wychodzi, ze ok po 40 tys rokrocznie. Wiec
    ten milion jest raczej niedoszacowany.

    Zadowolony? :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl