  • Data: 2011-03-03 09:13:45
    Temat: Re: renault thalia 1.2 16v a 1.4 8v
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jabłoński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:fde44c8c-4827-4cef-9182-74b1248f3054@m7g2000vbq
    .googlegroups.com...
    On Mar 3, 6:38 am, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Micha Jab o ski" <m...@g...com> napisa w
    > wiadomo
    > cinews:49ccb056-0e32-4521-aae5-59e1ce26c444@p11g2000
    vbq.googlegroups.com...

    > Chodnikiem idzie szybkim krokiem siedmioleni ch opiec, za nim po jezdni
    > sunie samoch d. Kierowca m wi:
    > -Wsi d , kupi ci lizaka.
    > -Nie!
    > -No nie wyg upiaj si , kupi ci komiks!
    > -Nie!
    > -Nie b d uparty, jak wsi dziesz, to dam ci st wk !
    > -Kupi e thali , to teraz nie zmuszaj mnie do je d enia z tob , tato!
    >
    > --
    > Yogi(n)http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/
    10/wasiukiewicz412010.jpghttp://gazetawyborcza.repub
    lika.pl/PlakatMichnik_72.jpg

    Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii?
    Po prostu Thalia jedynka była okropna w większości opini. Dwójka jest już
    ładniejsza ale do ładnego auta tez jej już trochę brakuje. Ale wygląd to
    rzeczy gustu więc u Ciebie zdaje się nie ma tego problemu.