eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrenault thalia 1.2 16v a 1.4 8vRe: renault thalia 1.2 16v a 1.4 8v
  • Data: 2011-03-04 11:40:56
    Temat: Re: renault thalia 1.2 16v a 1.4 8v
    Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    news:ikq1f0$67j$1@news.onet.pl...
    >
    > Zapomniałeś o tym że istnieje takie coś jak zmienne fazy rozrządu.
    Zmienne fazy rozrządu poprawiają charakterystykę silnika
    ale w górnym zakresie prędkosci obrotowych. Wszystko
    to powoduje z jednej strony pożądany wrozst momentu
    obrotowego, ale z drugiej strony rosną też obroty w
    których ten moment ma max. wartość. To powoduje spadek
    natruralnej elastyczności silnika.
    Stąd coraz więcej firm (Fiat, VW-Audi) stosuje
    w użytkowych benzyniakach doładowanie lub turbodoładowanie.
    Jest obecnie tendencja do zmniejszania pojemności
    skokowych i większego wysilenia silnika.
    Niestety, bez doładowania te czynniki obniżają
    cechy użykowe silnika w zakresie mniejszych obciażeń.
    Czytałem opracowanie odnoście czasu rozpędzania
    Seata Cordoby z silnikiem 1,4 8V 60 KM i silnika
    1,4 16V 85 KM. Do prędkosci 25-30 km/g
    wesja o mniejszej mocy miała krótsze czasy przyśpieszania.
    T

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: