eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyremont silnikaRe: remont silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsr
    eader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xl
    ned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: remont silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <smrj00$buu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <619189ea$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <smuipp$hj8$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <61941254$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1> <sn2klb$psq$1@gioia.aioe.org>
    <6194f826$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <7318099496$20211117135749@squadack.com>
    <61957944$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <1751682321$20211117234422@squadack.com>
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Wed, 17 Nov 2021 23:55:47 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1751682321$20211117234422@squadack.com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <61958873$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.37.153.169
    X-Trace: 1637189747 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 178.37.153.169:55380
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1893
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699262
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przyjrzyj się, co tam trafia po chwili. Różowe.
    >
    Ok, ale to że tam włożył izolację nie oznacza że wcześniej nie było tam
    blach. Może miał grubszą izolację, albo odcinając uzwojenie bał się że
    długości drutów braknie i skrócił rdzeń.

    > Przy tak niskim napięciu całkowicie bez znaczenia. Ważne, żeby wprost
    > zwarć nie było. DTI dla 12 czy 24 V jest symboliczne.
    >
    Też tak czuję, choć spodziewam się wyindukowania wielokrotności
    zasialania przy pracy.

    Miłego.
    Irek.N.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.12.21 01:31 tck

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: