  • Data: 2011-08-29 20:03:03
    Temat: Re: releasing agent - co to?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś mi się wydaje że takie głazy taniej kupisz prawdziwe niż zrobisz
    > betonowe. Ale jak wiadomo, de gustibus...

    co najmniej kilka razy taniej wyniesie mnie zrobienie niż kupienie, może
    tylko piaskowiec byłby w porównywalnej cenie ale nie w naszym klimacie,
    kilka zim i mało z niego zostaje. Poza tym na ubitej ścieżce bez trawy
    takie płyty robi się bez przygotowania podłoża, ułożenie gotowych płyt
    to nie mniej pracy. Co do wyglądu, to akurat nie będę robił takich jak
    na zdjęciach :)