  • 1. Data: 2010-08-19 16:31:49
    Temat: TP: rekompensata 801505505
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy ktoś próbował składać w TP żądanie rekompensaty za połączenie z
    801505505 po zgłoszeniu uszkodzenia neostrady (z winy TP) na 801505505?
    Jak została rozpatrzona?

    Chcę się powołać na zapis z regulaminu neostrady, par. 15 pkt. 7
    "Zgłoszenie dotyczące przerw w świadczeniu Usługi powinno zostać
    wniesione w dniu, w którym Abonent stwierdził wystąpienie takiej
    przerwy." Żeby spełnić ten zapis musiałem ponieść stratę finansową --
    koszt połączenia z 801505505 a zgodnie z par. 15 pkt. 5 "W przypadku
    powstania szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonej w ust. 2. kary
    umownej Abonentowi przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na
    zasadach ogólnych".

    Czy mam jakieś szanse -- niekoniecznie w TP, ale np. w sądzie polubownym?

    Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?

  • 2. Data: 2010-08-19 18:40:22
    Temat: Re: rekompensata 801505505
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy ktoś próbował składać w TP żądanie rekompensaty za połączenie z
    > 801505505 po zgłoszeniu uszkodzenia neostrady (z winy TP) na 801505505?

    dlaczego nie dzwoniles na 800102102 ?

    > Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    > pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    > reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?

    nie
    istnieje obowiazek przyjecia reklamacji, jezeli tylko dysponujesz kompletem
    informacji wskazanych w odpowiednim rozporzadzeniu
    opisane zachowanie zdarza sie raz na jakis czas, nie tylko w tp,
    statystycznie przoduje w tym era (w przypadku moich zgloszen)
    jezeli chcesz sprawe naglosnic, to wskazane jest posiadanie nagrania, a
    nastepnie skarga do uke

  • 3. Data: 2010-08-19 19:09:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.08.2010 20:40, brum wrote:

    > dlaczego nie dzwoniles na 800102102 ?
    Zapomniałem o istnieniu tego numeru. Z tego co pamiętam ostatni raz
    dzwoniłem tam jeszcze gdy posiadałem Neostradę Plus (2004?), żeby ją
    aktywować. Tak to zgłaszałem zawsze problemy na BL. Poza tym nie miałem
    internetu, żeby sprawdzić alternatywny numer, a na infolinii pary z gęby
    nie puszczą że darmowy numer wciąż działa.

    > nie
    > istnieje obowiazek przyjecia reklamacji, jezeli tylko dysponujesz kompletem
    > informacji wskazanych w odpowiednim rozporzadzeniu
    Tak, ale zapewne ten "komplet informacji" by był, gdybym nie usłyszał
    tego, że moja reklamacja jest "bez sensu" i że osoba z którą rozmawiam
    rozpatrzyła to co powiedziałem jako reklamację i ją odrzuciła. Naprawdę
    nie chciało mi się użerać.

> [...]
    > statystycznie przoduje w tym era (w przypadku moich zgloszen)
    > jezeli chcesz sprawe naglosnic, to wskazane jest posiadanie nagrania, a
    Ale skarga na to, że nie mogłem złożyć reklamacji? Nie mam nagrania,
    wyślę skargę wewnętrzną w TP na pracownika.

    Przede wszystkim chodzi mi o to, żeby otrzymać zwrot poniesionych kosztów.

  • 4. Data: 2010-08-19 23:45:11
    Temat: Re: TP: rekompensata 801505505
    Od: Lost <l...@w...op.pl>

    XYZ pisze:
    > Czy mam jakieś szanse -- niekoniecznie w TP, ale np. w sądzie polubownym?
    szanse są, ale moższ zgłosić reklamacje, a do 1 miesiąca dostaniesz
    odpowiedź.

    > Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    > pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    > reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?
    A zgłaszałeś reklamację czy uszkodzenie? Pytam, bo to dwie różne sprawy...

  • 5. Data: 2010-08-20 05:53:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > tego, że moja reklamacja jest "bez sensu" i że osoba z którą rozmawiam
    > rozpatrzyła to co powiedziałem jako reklamację i ją odrzuciła. Naprawdę

    skoro nie chce Ci sie uzerac, to nagrywaj rozmowy

    > Ale skarga na to, że nie mogłem złożyć reklamacji? Nie mam nagrania, wyślę
    > skargę wewnętrzną w TP na pracownika.

    wyslij, dostaniesz standardowy belkot "przepraszamy, zapraszamy ponownie"
    myslisz, ze ktos sie przejmie Twoja skarga ??

    > Przede wszystkim chodzi mi o to, żeby otrzymać zwrot poniesionych kosztów.

    mogles skorzystac z bezplatnej infolinii, nikt Cie nie zmuszal do
    korzystania z platnej

  • 6. Data: 2010-08-20 08:44:41
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.08.2010 01:45, Lost wrote:
    > szanse są, ale moższ zgłosić reklamacje, a do 1 miesiąca dostaniesz
    > odpowiedź.
    Oczywiście, żeby dojść na ten etap muszę najpierw wyczerpać drogę
    reklamacji.

    > A zgłaszałeś reklamację czy uszkodzenie? Pytam, bo to dwie różne sprawy...
    Chciałem zgłosić reklamację (wyraźnie podkreślałem) z żądaniem rekompensaty.

  • 7. Data: 2010-08-20 08:47:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 20.08.2010 07:53, brum wrote:

    > skoro nie chce Ci sie uzerac, to nagrywaj rozmowy
    W tej cwhili nie posiadam żadnego urządzenia zdolnego to zrobić.

    > wyslij, dostaniesz standardowy belkot "przepraszamy, zapraszamy ponownie"
    > myslisz, ze ktos sie przejmie Twoja skarga ??
    Zdaję sobie z tego sprawę.

    > mogles skorzystac z bezplatnej infolinii, nikt Cie nie zmuszal do
    > korzystania z platnej
    Nie mogłem ponieważ TP podaje teraz tylko płatny numer.

  • 8. Data: 2010-08-20 08:48:43
    Od: wrozitee <w...@o...pl>

    W dniu 19-08-2010 18:31, XYZ pisze:
> [...]
    > pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    > reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?

    Masz rację! Tylko, że TP SA udaje, że tego nie dostrzega. Jak złożysz
    oficjalną skargę do UKE i UOKiK to wtedy TP SA dopiero przyzna Ci
    rekompensatę. Sprawdzone. Zresztą UKE i UOKiK powinny z urzędu zająć się
    tą sprawą, ale chyba jeszcze za mało wpłynęło do nich skarg ...

    Tu masz linki:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&news_ca
    t_id=279&news_id=1834&page=text&place=Lead07
    http://www.uokik.gov.pl/skargi_i_wnioski.php

  • 9. Data: 2010-08-21 18:07:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 07:53:27 +0200, brum napisał(a):
    /.../
    > mogles skorzystac z bezplatnej infolinii, nikt Cie nie zmuszal do
    > korzystania z platnej

    Niestety to zależy od tego co masz w umowie. Jak masz w umowie bezpłatną
    to tak. A jak już nie masz to zlecisz na drzewo.

  • 10. Data: 2010-08-22 22:18:58
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > skoro nie chce Ci sie uzerac, to nagrywaj rozmowy

    Nagrywaj nagrywaj tylko pamiętaj, że i tak tego w sądzie nie wykorzystasz
    bez zgody osoby nagrywanej zwłaszcza jeśli nie poinformowałeś drugiej strony
    o nagrywaniu rozmowy. To tyle z mojej strony na ten temat.