  • Date: Tue, 10 Jan 2012 21:30:35 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu

    W dniu 10.01.2012 20:29, Piotr Dmochowski pisze:
    > Zarabiają na reklamach. Pewnie puścili podobną ilość i w podobnej cenie,
    > więc mniej więcej zarobili tyle co w inne dni.
    > Zresztą jeżeli ktoś zna choćby 1 promil tego co się dzieje w TVP, to wie
    > że akurat o straty i koszty nikt się tam nie martwi.
    > A to fundacja coś zapłaciła ??

    myślę że nie. ale o ile wiem to tv publiczna, więc taka transmisja to
    dla jednych korzystne, dla drugich obojętne.

    > Z tego co wiem to mogą wydać maksymalnie 10% na cele statutowe,
    > a trzeba by pewnie liczyć minimum pół miliona za godzinę czasu antenowego.
    > Przystanek Woodstock kosztuje jakieś 2,5 miliona, wiec taki koszt raczej
    > by wykazali w sprawozdaniach :)
    > Więc moim zdaniem pytanie o proporcje darmowego wsparcia (TV, radio,
    > gazety, imprezy z funduszy miast itp.) do uzyskanych kwot nie jest wcale
    > takie głupie, zwłaszcza jeżeli wsparcie jest opłacane z podatków.

    ja osobiście nie mam nic to tej inicjatywy. jestem za.
    nawet jakby były tam nieprawidlowosci to wolę to od niekończących się
    seriali...

    może zatem pytanie o wsparcie jest słuszne, choć dla mnie cel jest
    ważniejszy.