eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjareklama w TV dot. oplat abonamentuRe: reklama w TV dot. oplat abonamentu
  • Data: 2012-01-10 19:48:40
    Temat: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-10 13:41, Waldek Godel pisze:
    > Programy KOSZTUJĄ. TV zarabia prezentując pomiędzy tymi kosztownymi
    > programami reklamy za ciężkie miliony (OIDP to cena sekundy w prime time
    > już ładnych parę lat temu oscylowała w okolicach 100 kzł, teraz pewnie
    > sporo więcej).
    Najwyższa cena w tym roku to prawie 90 tysięcy za minutowy blok
    reklamowy w okolicach godziny 20.
    > Tymczasem przychodzi Owsiak i daje program na 25-30% dnia za zupełną
    > darmochę. Tylko kamery postawić i zarejestrować. Żadnych dekoracji, gaży
    > gwiazd, nic. W porównaniu z typową produkcją - zero kosztów.
    "Na ripostę Wojciecha Pawlaka nie trzeba było długo czekać. - Nie czuję
    się winny, żeby mnie wzywać do tablicy. Niczego nie zabieramy. Daliśmy 1
    mln 600 tys. zł, tysiąc ludzi w całej Polsce, 100 ekip reporterskich i
    200 kamer - wyliczał Pawlak.
    Ale Owsiak nie dawał za wygraną. Przypomniał, że przez 15 edycji
    Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy telewizja pokazywała finał nawet
    przez ponad osiem godzin. W ubiegłym roku na telewizyjne transmisje ze
    zbiórki pieniędzy znalazło się w ramówce aż o połowę czasu mniej. - Z
    pokorą spuściliśmy łeb i powiedzieliśmy sobie, że bierzemy tyle czasu,
    ile jest. Ograniczamy imprezę. Ale teraz kłócę się o to, co było
    wcześniej ustalone. Musimy zmienić scenariusz. Panie dyrektorze,
    uruchomiliśmy cały kraj, nie wolno w ten sposób marnować zapału ludzi -
    mówił Owsiak.
    Tego dla Wojciecha Pawlaka było już za wiele. Szef Dwójki bez owijania w
    bawełnę obarczył Owsiaka winą za skrócenie czasu.
    - Przez 15 lat wyłożyliśmy olbrzymie pieniądze na organizację Wielkiej
    Orkiestry, a pan zdecydował się przenieść akcję do TVN. Więc proszę
    teraz nie odwracać kota ogonem i nie wpuszczać mnie w kanał - odbił
    piłeczkę Pawlak. - Ale to telewizja rok temu powiedziała, że ma dosyć
    WOŚP - nie odpuszczał Owsiak. "
    http://www.polskatimes.pl/artykul/75742,telewizja-po
    lska-zabiera-czas-wielkiej-orkiestrze,id,t.html

    > A reklamy pomiędzy tym lecą jak zwykle. Marzenie każdego szefa stacji TV,
    > stąd też bezprecedensowe porozumienia ponad podziałami stacji komercyjnych
    > i państwowych. Każdy chciał się załapać na ten samograj.
    Jak widać chyba jednak nie.

    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.
    To co robi?
    --
    Pozdrawiam
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: