  • Data: 2012-01-11 11:53:08
    Temat: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prywatyzacja nie jest rozwiązaniem, a wręcz przeciwnie byłaby źródłem
    > jeszcze większego zamieszania.

    u mnie w miejscowości są dwie przychodnie prywatne i nigdy
    nie stoję w kolejce do lekarza, wizyty są na wyznaczone
    godziny. chyba że szczyt zachorowań to z dzieckiem do
    pediatry max 30 min.
    co ciekawsze od kilku miesięcy (może i dalej, ale nie wiem
    bo rzadko bywam) widzę recepty drukowane, to o czym
    tak wiele się ostatnio mówiło.

    wiem, że to nie ma wiele wspólnego ze szpitalami, ale też są
    i sobie radzą. podczas kampanii była o nich mowa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux