  • Data: 2012-01-11 08:17:17
    Temat: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-11 08:28, glang pisze:
    > niestety mylisz się.
    > w niedzielę na finale WOŚP w Lublinie stałem cały dzień obok ciężarówki
    > z cytologią i mammografią. jak myślisz ile kobiet przyszło? osobiście
    > widzialem 5 kobiet.

    Nie mylę się. Fakt naród trzeba uświadamiać żeby się badał ale ...
    Lekarze rodzinni nie są szkoleni na okoliczność raka nie mają motywacji,
    narzędzi... nie ma kasy.
    Za to kasa jest bo jest musi się znaleźć na operacje beznadziejnych
    przypadków. Jest wielkie halo na temat zabitych na drogach a chyba 3 x
    tyle ginie rocznie z powodu nieudolności w wydawaniu pieniędzy. Nie
    BRAKU ale ZŁEGO nimi rozporządzania!!!
    W tamtym roku w prorządowej telewizji był fajny reportaż dokładnie
    przedstawiający ten bajzel (może znajdę link)
    Cyferkami o wielkości kolejek czy ilości zebranej kasy przez orkiestrę
    to można zapychać lemingi.