  • 1. Data: 2014-12-04 05:06:44
    Temat: reklama t-mobile w czechach
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    T-Mobile pokazuje w Czechach taka reklame:
    https://www.youtube.com/watch?v=z8kQgksX4ZM
    Jeste tego cala seria, zreszta.

    Niestety, nasza ambasada w Pradze wykazala calkowity brak poczucia
    humoru:
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1308677,Prote
    st-polskiej-ambasady-
    w-Czechach-przeciwko-reklamie-Uraga-Polakom-
    Czy oni nie maja tam nic innego do roboty?
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-12-04 22:04:52
    Temat: Re: reklama t-mobile w czechach
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-12-04 05:06, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    st-polskiej-ambasady-
    > w-Czechach-przeciwko-reklamie-Uraga-Polakom-
    > Czy oni nie maja tam nic innego do roboty?

    Trzeba im przyznać, przodują w produkcji pornosów na skalę światową
    zważając na ilość obywateli.

  • 3. Data: 2014-12-05 01:46:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-04 05:06, T...@s...in.the.world pisze:
    > Jeste tego cala seria, zreszta.

    Bardzo fajna reklama. Widziałem tę z narciarzem. Gdzie można zobaczyć
    resztę (lub po jakim haśle szukać?).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-12-05 01:46:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-04 05:06, T...@s...in.the.world pisze:
    > Czy oni nie maja tam nic innego do roboty?

    Pewnie w łapę od tmbobila wzięli.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-12-05 20:40:59
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:

    > Gdzie można zobaczyćresztę (lub po jakim haśle szukać?).

    Czeska t-mobile?

    https://www.youtube.com/watch?v=RtN4ns96ETc

  • 6. Data: 2014-12-06 12:14:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 05:06, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    st-polskiej-ambasady-
    > w-Czechach-przeciwko-reklamie-Uraga-Polakom-
    > Czy oni nie maja tam nic innego do roboty?
    "Ten film jest prywatny."

    :(

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-12-06 12:54:37
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 05/12/14 01:46, Liwiusz wrote:

    > Pewnie w łapę od tmbobila wzięli.

    A te ambasady, które protestują przeciw "polskim obozom
    koncentracyjnym", to od kogo wzięły?

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2014-12-06 17:40:02