  • 1. Data: 2012-02-04 19:37:39
    Temat: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Min-Nowak-tak-dl
    a-samochodow-z-Wysp-n55142.html

    "Minister Transportu ma zamiar umożliwić rejestrowanie w Polsce pojazdów
    z kierownicą po prawej stronie.
    - Rozpoczynamy pracę nad możliwością rejestrowania aut z kierownicą po
    prawej stronie. Zbyt długo utrzymujemy tę niepotrzebną barierę - napisał
    na Twitterze Sławomir Nowak, minister Transportu, Budownictwa i
    Gospodarki Morskiej."

    Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    ministrze ;) )?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2012-02-04 19:44:15
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-04 19:37, LEPEK pisze:

    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    > ministrze ;) )?

    Trzeba szybko kupić kilka fur RHD - podrożeją ;)

    A na poważnie to teraz dopiero będzie strach na drogę wyjechać jak tacy
    z kierownicą po prawej stronie zaczną wyprzedzać duże zabudowane auta
    bez jakiejkolwiek widoczności do przodu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-02-04 20:16:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    > ministrze ;) )?

    Idiotyzm.

    PS. No to lecę kupić GTR-a. :)

  • 4. Data: 2012-02-04 20:20:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Morskiej."
    >
    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym

    Mam szczerą nadzieję, że on ma myśli iż będzie można rejestrować można takie
    samochody, ale po przeróbce na LHD.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2012-02-04 20:33:34
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 20:20, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Mam szczerą nadzieję, że on ma myśli iż będzie można rejestrować można
    > takie samochody, ale po przeróbce na LHD.

    A teraz nie można rejestrować?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 6. Data: 2012-02-04 20:34:48
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 19:37, LEPEK pisze:

    Pożyjemy, zobaczymy. Może chodzi o auta po przeróbce? Ale takie przecież
    rejestrują :)

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 7. Data: 2012-02-04 21:07:08
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > A teraz nie można rejestrować?

    Nie jestem przekonany czy można było to robić legalnie. Generalnie to wolę
    nawet nie myśleć jak będzie wyglądać jazda w PL kiedy sypnie samochodami RHD
    :/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2012-02-04 21:12:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 04 Feb 2012 19:37:39 +0100, LEPEK wrote:

    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    > ministrze ;) )?

    No to chyba lepiej od razu wprowadzić u nas ruch lewostronny...
    Za parę lat większość samochodów tu będzie mieć kierownicę z prawej strony.

  • 9. Data: 2012-02-04 21:20:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Nie jestem przekonany czy można było to robić legalnie. Generalnie to
    > wolę nawet nie myśleć jak będzie wyglądać jazda w PL kiedy sypnie
    > samochodami RHD :/

    Łatwo sobie wyobrazić, wystarczy spojrzeć na ceny starych wózków 200+ KM
    w UK. :>

  • 10. Data: 2012-02-04 21:21:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-04 21:12, Tomasz Pyra pisze:

    > No to chyba lepiej od razu wprowadzić u nas ruch lewostronny...
    > Za parę lat większość samochodów tu będzie mieć kierownicę z prawej strony.

    Oj tam. Dopuści się rejestrację. Nikt nie mówi o przejściu z automatu
    przeglądu przez auto RHD. Że o stawkach OC nie wspomnę. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl